näin ekan kerran tänään tell me musavideon, ja täytyy myöntää että Christina on siinä upeampi kuin koskaan!! Hienoa kerrassaan!
Wau!!
4
452
Vastaukset
- ~ Hippo ~
Christina on todella kaunis, ja hänen osuutensa on onnistunut hyvin. Mutta oletko nähnyt tämän?
http://www.youtube.com/watch?v=DVCreOKxofI
Christinan lauluääni on upea, ja hän pysyy mainiosti nuotissa. Hienoa että hän pääsi esiintymään legendaarisen Tony Bennetin kanssa - ajattelinkin joskus aikaisemmin, että Tony voisi olla maino pari Christinalle?
Kun Sinatra kuoli, Tony jäi ehkä viimeiseksi sukupolvensa edustajaksi? Oli todellinen kunnia että Tiinu pääsi laulamaan hänen kanssaan.
Kiinnostaisi tietää - onko tuo Bennetin duetto tullut ulos livenä, vai onko se nauhoitettu aikaisemmin?- Erizo
Tony Bennet Special nauhoitettiin kokonaisuudessaan viime syksynä, mutta NBC näytti sen TV:stä vasta myöhemmin. Tätäkö tarkoitit?
- ~ Hippo ~
Erizo kirjoitti:
Tony Bennet Special nauhoitettiin kokonaisuudessaan viime syksynä, mutta NBC näytti sen TV:stä vasta myöhemmin. Tätäkö tarkoitit?
Joo, sitä tarkoitin.
- Briliantti
Oletko jo kuullut Cristinan tuoreen hitin Hurt, kappale on niin koskettava, että aina kun sitä kuuntelee tulee aivan tippa linssiin :')
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164