onkohan täällä enään ketään muita kun minä?
Heh...
8
395
Vastaukset
- tuoppi
itse ennenkuin kukaan muu ehtii; Eipä taida juuri olla muita.
- tuoppi
luulen sen johtuvan ettei täällä käy enään juur ketään?
- tuoppi
tuoppi kirjoitti:
luulen sen johtuvan ettei täällä käy enään juur ketään?
vai? No mää luulen että surutyö on tullu tehtyä tai sitte ei vaan oo kellään mitään sanomista enää.
- tuoppi
tuoppi kirjoitti:
vai? No mää luulen että surutyö on tullu tehtyä tai sitte ei vaan oo kellään mitään sanomista enää.
olla oikeessa. Pelkäsin ensin että niitä kiinnostaa anttituiskut enemmän.
- tuoppi
tuoppi kirjoitti:
olla oikeessa. Pelkäsin ensin että niitä kiinnostaa anttituiskut enemmän.
mistäpä niitä nyt tuiskuja enää nykyään, tämmösinä eurotalvina.
- myös muita
Moi! Olisko toi vuoden vaihteen aika ja ihmisten lomailu verottanut kävijöitä. Myös tämän S24-toiminnan hidastelu ja jatkuvat häiriöt ottaa pannuun tosi rankasti. Mikään palaute ei näytä menevän perille.
Juice olisi osannut tästäkin aiheesta tehdä tosi osuvat riimit; minulta se ei valitettavasti onnistu.
Kiva, että joku jaksaa ylläpitää keskustelua! - juuso
ollu tääl koko ajan Juicen kuolemasta lähtien..? Mee nyt hyvä ihminen välillä kaljalle...
- tuoppi
lauta, kylläpä kalja teki hyvää. (örp) Mää oon vetäny tähän saakka pelkkää tuoremehua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164