Minä syytän !

Urpo-Örvelö

Syyllinen yleiseen juoppouteeni ja pahenevaan alkoholiriippuvuuteeni on Eniro.
Heinäkuusta asti sinnikkäästi raitistelin, ja siinä oli apuna ja henkireikänä kirjoittelu tänne.
Jo loppukesästä sivuston toiminta alkoi olemaan satunnaista. Joskus sivusto toimi kuin unelma, ja seuraavana päivänä miten sattui.
Tämä jatkuvasti paheneva ja edelleen jatkuva vikakierre sivuston toiminnassa alkoi vähitellen koettelemaan hauraita hermojani.
Odotin ja odotin turhaan vikojen korjaamista, hermot kiristyivät entisestään, ja niin jo kauan ennen Joulua päässäni naksahti ja korkki narahti, eli Eniron aiheuttamana alkoi hillitön juominen.
Ainoa lohduttava miete siinä painajaismaisessa viikkoja kestäneessä juopottelussa oli se, että jos tästä henkiin jään ja tokenen, niin sillä aikaa Eniron nörtit laittavat myllynsä kuntoon. Tunnustan nähneeni kännihoureissani jopa unen, että seisoin käsikranaatit kourassa Eniron tiloissa sen irvikuvan, Linux-pohjaisen palvelimen vieressä. Sitä en tiedä, aioinko räjäyttää itseni, palvelimen, vaiko molemmat.
Kun sitten taas ankaran kamppailun kautta palauduin tähän maailmaan, sain katkerana todeta, että sivuston toiminta on edelleenkin samaa tervan juontia, ja se johdattelee aatokseni tämän tästä kysymykseen, olisiko sen sijaan parempi taas juoda viinaa muutama viikko?
Tästä näemme, että Eniro epäkuntoisuudellaan on omiaan koettelemaan hermoja, nopeuttamaan alkoholisoitumistani ja pidentämään ottiputkiani elätellessäni kossun ääressä turhia haavekuvia sivuston korjaantumisesta.
Eli Eniron vuoksi olen taas kiikun kaakun, ottaako vaiko eikö ottaa?
Aionkin ottaa yhteyttä Ruotsiin Eniron ylimpään johtoon, ja selvitän, tunnustavatko he vastuunsa juoppoutumiseeni ja lisäksi sovin korvaussumman, jonka saavat maksaa minulle tähän asti aiheuttamistaan henkisistä ja fyysisistä kärsimyksistä.

7

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei oletko hummannut, se saattaa johtua päänupista. Mene käymään lääkärin juttusilla, jos lääkitys onkin väärä. Minäkin luulin että kuntoilemalla loppuu viinahimo, ei se loppunut. Koska syy ei ole kropassa, vaan se on vähän ylemmällä. Koita kestää, apua on kyllä saatavilla.

• åpoi

lentävät varekset oli riittävä syy juopotteluun, mutta siitä on jo tovi vierähtänyt, tänään ei haittaa vaikka varekset kulukis mopolla

• syyllisen

Löytäähän sen juoppo syyllisen mistä tahansa, jopa kuolleesta mummostaan, jota ei ikinä edes nähnyt ole. Eli etsi elämä itsellesi!

• .....

oli meille raittiuden antavan Korkean Voiman johdatusta. Luovuta sinäkin tahtosi hänen huomaansa, ja toteuta Hänen unessa sinulle antamansa valmis suunnitelma.

• raitistelijasuotuulia

Minun kotiini ei näillä näkymin ylety minkään valtakunnan laajakaista. Kääntelen 64 kb/s gerpsin kautta nettiä. Hitaasti mutta varmasti (yhden sivun avautuessa voisin juoda pullon siideriä) sivu sivulta. Odottelin kärsivällisesti 4 minuuttia, että sain salaa ihailemani urpo-örvelön "syytöksen" auki. Että sinä sitten osaat. Nakkaa helevettiin se koskispullosi. Niin minäkin olen tehnyt. Ainakin tänään.

• Sys.

Jos vaihtoehtosi ovat ne, että joko S24-keskustelu toimii kunnolla tai alat juomaan, niin voit kyllä alkaa juomaan.
      Häikät ovat jatkuneet kuukausia, ja vasta äsken suvaitsivat antaa tiedotteen.
      Aiemmin toisilla palstoilla sheriffit ovat ilmoitelleet, että häiriöt eivät johdu kävijämäärän lisääntymisestä, palvelimet toimivat aivan normaalisti, ja nyt ylläpito ilmoitti, että johtuu kävijämäärän lisääntymisestä. Naurettavaa.
      Aika käsittämätön juttu, että valtakunnallisessa sivustossa annetaan teknisten vikojen jatkua ja jatkua.
      Meikäläisten valittamisella ei ole tietenkään mitään merkitystä, mutta mainostajat eivät voi olla huomaamatta tätä loputonta pelleilyä.
      Kohta kuvio alkaa käymään Eniron tulojen päälle. Se saa nykyään noin 40% tuloistaan mainoksista, ja kun summat alkavat tippumaan, niin silloin viimeistään Eniron herrat heräävät.
      Mutta sinulla on kolmaskin vaihtoehto. Voit olla juomatta paska-Enirosta huolimatta. Suosittelen sitä.

• Jees.

Hyvä kun kirjoitit. Eniron herrat saivat tiedon aikeistasi, ja laittoivat sivuston heti toimimaan. Tiedä sitten miten jatkossa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5500
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2417
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      255
      1685
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1657
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1436
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      10
      1207
    8. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1195
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      327
      1195
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      334
      1190
    Aihe