Minulla on euron kolikko, jota ei ollut edes erikoiseurot listassa. Kolikossa lukee klaavapuolen reunoilla "liberte, egalite, fraternite". Kolikon klaavapuolella lukee myös keskellä isolla "10 F" ja sen alapuolella "1990" vähän pienemmällä. Kolikon kruunapuolella on jonkinlainen enkeli kai, joka kantaa jotain soihtua vissiin.
Mikä euron kolikko minulla on?
9
3822
Vastaukset
- Frangi
Sulla taitaa olla vanha Ranskan 10 frangin kolikko eikä mikään euro.
- TTomee
Aijjaa.. se taitaa sit olla just niinku euro ku pelikoneesta tuli =D
- numis maaninen
Eurosi on uuden EU-maan, Slobostanian, euro. 10 F tarkoittaa 10 Frankriittiä, joka on Slobostanian valuutta. Liberte tarkoittaa olutta, egalite ruokaa ja fraternite majapaikkaa, ja kolikolla siis saa jonkin noista. Useimmat ottavat sen oluen.
- Tvu
Jaa tota liberte egalite fraternite ranskaa vapaus veljeys tasaarvo
- _solaxe_
Taitaa muuten olla toi kolikko inan verran euroa arvokkaampi ;) senttejä vaan siis... joten et muistaakseni ainakaan hävinnyt kun sen kolikon sait. =)
- av
katso eurosetelit ja kolikot, ranska
- 1.99 dolla worth
Minä sain samanlaisen kolikon Abc:ltä vaihtoo rahana. oheisessa linkissä lisää inffoo. http://www.treasurerealm.com/coins/F/France-014.html
- Kolikonkerääjä
Minä löysin sellaisen 2 € kolikon missä on toisella puolella joku puu minkä takana on kuusikulmio ja ympärillä lukee: Liberte Egalite Fraternite. Joten voisiko joku kertoa onko tämä kolikko arvokas tai harvinainen.
- koiruuspf
Kyse on tavallisesta ranskalaisesta 2 € kolikosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279