Tässä ehkä mielestäni Mariahin uran paras live-esiintyminen: Never Too Far/Hero vuodelta 2001.
Kun näin tämän ensimmäistä kertaa, ajattelin että miten kukaan voi olla niin lahjakas! Erityisesti lopun whistle-osuus on uskomaton, ja lisäksi Mariah näyttää tässä erittäin kauniilta..
http://www.youtube.com/watch?v=hNKR6r5kXNo
Kommentteja?
Hieno live-esitys!
2
677
Vastaukset
- Lamb.
Ilmiömäinen suoritus. Ehdottomasti yksi parhaimmista live-esiintymisistä. Lopun whistlet ovat tosiaan uskomattomia! 2001 oli täynnä loistavia laulusuorituksia.
- Erizo
... että nainen osaa laulaa.
En ole todellakaan Mariah-fani. Jokin naisessa ärsyttää minua suunnattomasti. Pidin tosin hänen kahdesta ensimmäisestä albumistaan, mutta sen jälkeen menetin kaiken mielenkiintoni häntä kohtaan. Mutta arvostan lahjakkuutta, kun sen näen/kuulen. Kun ihminen on todella lahjakas jossain, sen todistaminen vetää ihan sanattomaksi. Joten hieno esitys, kertakaikkiaan. Ja vielä livenä. Toisin kuin jotkin toiset Mariahin performanssit... mutta hieno esitys. Kyllä Mimi osaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244