hei! onko kenelläkään siniviiriäisiä? olen aivan ihastunut niihin ja olen käynyt katsomassa netistä tietoa, mutta sitä löytyy harmillisen vähän. voisiko joku kertoa siniviiriäisistä, ja kokemuksiakin otetaan vastaan :) olisi kiva jos antaisitte osoitteita kotisivuille, missä on kaiken näköistä siniviiriäisistä :))
SINIVIIRIÄISET
2
436
Vastaukset
- -M-
Söpöjä palleroitahan ne ovat meillä on ollut niitä pariin otteeseen (toisesta parista piti luopua kun kukko alkoi yllättäen ahdistelemaan samassa häkissä majailevia timanttikyyhkyjä), tuossa on aika hyvin perustietoa:
http://www.papukaijayhdistys.fi/modules.php?name=News&file=article&sid=43
Myös saman sivuston foorumilla on siniviiriäisistä juttuja, kannattaa lukaista ne läpi.
Laita googleen hakutermiksi "button quail" niin tulee jo paljonkin linkkejä. - SipsiHiiri
On varmaan turha viesti mutta siniviiriäsiet on ihania vaik ei oo mulla omana sellasii :( sori ku sakia viästi :( love you
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096