Ollaan seurusteltu tyttöystävän kanssa noin 1.5v. Välillä menee ihan hyvin, mitä nyt riidellään melkein joka kerta kun nähdään. Ei asuta saman katon alla. Molemmat on aika erilaisia, mikä ei välttämättä tarkoita tässä tapauksessa pelkästään hyvää asiaa.
Tää on eka suhde mulle ja musta tuntuu etten ole vielä valmis heittäytymään täysillä suhteeseen. Samalla kyllä jotenkin tuntuu/olen aavistavinani ettei tyttöystävänikään olisi ihan valmis tähän suhteeseen. En ole uskaltanut ikinä sanoa mitä oikeasti ajattelen, koska tuntuu että olen se heikompi osapuoli keskusteluissa.
Tyttöystäväni pitää minusta omien sanojensa mukaan mielettömästi, mutta minä en näe suhdetta sellaisena jossa haluan olla koko lopun ikäni. Jos itse ajattelen näin niin tuntuu typerältä hukata toisen aikaa minuun. Olen itse 5 vuotta vanhempi, nuori kuitenkin vielä. Tällä hetkellä suhde tuntuu kivireeltä harteilla.
Mitäköhän kannattaisi tehdä? Sanoa suoraan miten asia on ja jättää?
Eka suhde...
6
1291
Vastaukset
- asia on
ja jättää, niinkuin itsekin jo totesit.
- in search of the perfect wave
helvettiläinen, ymmärrä sitten lopettaa jos et ole täysillä mukana. tyttöpä voi olla, oli sun luulosi mitä hyvänsä
jos tunnet noin, olet sydämetön jos jatkat........ - nbd
Vielä...
Oisin tehnyt sen jo kauan sitten jos olisin osannut, tai uskaltanut. Onko mitään vinkkejä siihen? Asian tekee mulle hankalaksi se että toinen on paljon väkevämpi persoona.- Bluee
Puhukaa asiasta kasvotusten, kaikki huonot puolet, hyvät asiat, mikä ei toimi, miksi ei tunnu näin jne..
Jos parisuhde tuntuu taakalta kannattaako sitä jatkaa? Olettehan te olleet pitkään yhdessä, mutta jos suhde on jatkuvaa riitelyä eikä toiselle voi olla rehellinen se juttu ei toimi. Ensimmäinen kumppani on tuskin elinikäinen, olet varmaan halukas näkemään millaista olisi jonkun toisen kanssa?
Ainahan voit sanoa, että haluat nähdä maailmaa ja kokea asioita toistenkin kanssa. Ole rehellinen tyttöystävällesi, rakastatko häntä enää? Oletko rakastanutkaan?
Omalta kokemuspohjalta ja muiden ongelmien pohjalta voin sanoa, ettei suhde kestä, jos toinen osapuoli on toista vahvempi ja voi päättää suhteen kulusta. Opettele sanomaan vastaan, ei sinun tarvitse alistua kaikkeen, mitä tyttöystäväsi sanoo!
Kyllä se siitä.. Hänen pitäisi ymmärtää, jos sanot asiat suoraan ja rehellisesti.
Stemppiä!
Minun kantani on se että kyllä olis parempi että kertoisit tyttöystävälles suoraan mitä ajattelet teidän suhteesta. Kerroit että tämä on eka suhde sulla. Itselläni ei ole yhtään ainuttakaan suhdetta takana ja voin hyvin kuvitella tilanteesi, varsinkin jos kyseessä on tosiaan eka suhde. Ilmeisesti tyttö on kokenut noissa seurustelujutuissa. Kerro sille tytölle suoraan mitä ajattelet, enpä nyt muuta osaa näin maallikkona sanoa.
- Raksamies/panomies
Jos sinä siltä pillua saat niin miks et jatkaisi. Etsi vaikka siinä sivussa uusi nainen ja nussi sitäkin. Anna entiselle kenkää vasta kun olet löytänyt uuden varman pillun. Et näin jää ilman missään vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157