kun täyttää 40, vai mitä mieltä ootte?
elämä vaan paranee
17
717
Vastaukset
- Pöö....
kun täyttää 40, mut sitten kun tulee se plus..se onkin jo toinen juttu :)))
- mia-mia
Tiedän =)
Terveisiä sinulle pattyasta,chi.
Plus ja ..... =))
?? - Pöö-......
mia-mia kirjoitti:
Tiedän =)
Terveisiä sinulle pattyasta,chi.
Plus ja ..... =))
??Ei ole?? =)
Oletko ruostunut tai muuten vain ruskea :))
Sade ropisi tänne asti :D
Mutta en osa sanoa johtuuko se iästä, vai muista elämään vaikuttaneista tekijöistä. Elämä kumminkin on juuri nyt kivaa ja kesää odotetaan innolla.
- DoeJohn
väitä yhtään vastaan ;D
2kk ollu ite 40 ja kivalle tuntuu .. ;D- demi.moore
hyvä että oot samaa mieltä :)
ps. sulla on kiva nikki ;) - DoeJohn
demi.moore kirjoitti:
hyvä että oot samaa mieltä :)
ps. sulla on kiva nikki ;)Kivalle kuulostaa omasikin! ;D
- demi.moore
DoeJohn kirjoitti:
Kivalle kuulostaa omasikin! ;D
joku nikki piti vaan keksiä ja jostain syystä tommonen tuli mieleen... brucea etsiskellessä... :)
- DoeJohn
demi.moore kirjoitti:
joku nikki piti vaan keksiä ja jostain syystä tommonen tuli mieleen... brucea etsiskellessä... :)
Onnea etsintään .. ;D
- demi.moore
DoeJohn kirjoitti:
Onnea etsintään .. ;D
mut eikös se ole niin että ei sitä etsimällä löydä, tulee vastaan jos on tullakseen...
- DoeJohn
demi.moore kirjoitti:
mut eikös se ole niin että ei sitä etsimällä löydä, tulee vastaan jos on tullakseen...
noin sen itse ajattelen. Jos yrittää etsiä kuumeisesti ja epätoivoisesti, ei siitä tule mitään ja rima nousee liian korkealle ..
Ei tietenkään pidä yleistää .. Eihän kaikilla nuin ole .. ;D
Ja nyt joku tietenkin huutelee, ett hyvä on parisuhteessa olevalla tuolleen huudella .. jep jep .. tuolleenpa itse tein ja onnasi aikoinaan .. ;D - demi.moore
DoeJohn kirjoitti:
noin sen itse ajattelen. Jos yrittää etsiä kuumeisesti ja epätoivoisesti, ei siitä tule mitään ja rima nousee liian korkealle ..
Ei tietenkään pidä yleistää .. Eihän kaikilla nuin ole .. ;D
Ja nyt joku tietenkin huutelee, ett hyvä on parisuhteessa olevalla tuolleen huudella .. jep jep .. tuolleenpa itse tein ja onnasi aikoinaan .. ;Dsulle jos on onnesi kestänyt! minulla ei kestänyt, mutta toivossa on hyvä elää... :)
- DoeJohn
demi.moore kirjoitti:
sulle jos on onnesi kestänyt! minulla ei kestänyt, mutta toivossa on hyvä elää... :)
elämä on yhtä ylä- ja alamäkeä .. Katsotaan nyt ..
*Kiittää lämpimästi huomiostasi* - demi.moore
DoeJohn kirjoitti:
elämä on yhtä ylä- ja alamäkeä .. Katsotaan nyt ..
*Kiittää lämpimästi huomiostasi*sitähän se on ja tylsää olisikin jos on aina tasaista. pitää osata arvostaa hyvää parisuhdetta ja vaalia sitä että se kestäisi. kevät tulossa... pidän silmäni auki, eihän sitä koskaan tiedä... ;)
- DoeJohn
demi.moore kirjoitti:
sitähän se on ja tylsää olisikin jos on aina tasaista. pitää osata arvostaa hyvää parisuhdetta ja vaalia sitä että se kestäisi. kevät tulossa... pidän silmäni auki, eihän sitä koskaan tiedä... ;)
Sen näkee sitten täälläkin miten nyt uunissa olevat pullat paistuvat .. ;D Ei ole perheenlisäystä tulossa. En sitä sit tarkoittanut vaan koko parisuhdetta kokonaisuutena ..
- aivan tosi
juttu...tuo on kyllä aivan totta ..rupee oleen järki päässä ja sen lisäksi seksuaalisuus kukkii..ulkonäkökin on hieman vielä itsestään kiinni.lapset suhtkot isoja.uskaltaa jo ajatella aivan itsekseen..tää on oikeesti aivan ihanaa..suosittelen ..suukkosia kaikille 40 ja sen yli =) ps: se vieläpä tulee aivan yllättäen..
- ..kun työnantajatkin...
..ymmärtäisivät palkata yli nelikymppisiä mielellään ???? : )))
Heillä meinaa jo ikäsyrjintää olla, onko sinulla kokemusta tästä ????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171