Eli siis kun olen lukenu tosta Visa waiver ohjelmasta ja niitä edellytyksiä sille niin mitä se oikeen tarkottaa että pitää olla riittävästi varallisuutta kattamaan koko oleskeluaika??
Ja kai ilman luottokorttia pitäis selvitä yhden matkan? Mulla on siis kumminki visa electron millä voin maksaa tai nostaa tarvittaessa rahaa..
Visa waiver ohjelma ja riittävä varallisuus kattamaan oleskeluajan?
minä vain
2
1213
Vastaukset
- Uncle Sam
Yksinkertaisuudessaan se tarkoittaa sitä, että suomalaisena turistina voit tulla USAan ilman viisumia ja voit olla korkeintaan 90 vuorokautta.
- kasilaukku
En taida muistaa kuin yhden kerran, etta suomalaiselta on tivattu rahoista ja niiden riittavyydesta. Joskus kysyvat meno-paluulipusta, mutta hyvin harvoin sitakaan, kun vaan on valmis vastaus etta kauanko meinaat olla maassa.
En huolisi rahoista maahantulon takia, niin kauan kuin sulla tosiaan on tarpeeksi rahaa selvita reissusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096