15/1 2007

Ei krapulaa eikä viinaa,tämä talvisena pakkaspäivänä.

23

1142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvinpäin tämä maanantai eletään ja ilman krapulaa.

• ambivalenttineN

Aamuherätykset ei kyllä ole mun juttu, mutta pakko herää aikasin, jotta ehtii töihin. Saas nähdä miten työt lähtee käyntiin, kun tässä on nyt lomailtu kolmisen viikkoa. Työmotivaatio ei ole kauheen korkealla,(onkse joskus ollu korkea? No ei oo), mutta krapulasta ei onneksi ole tietoakaan. Eikä ole muuten huomennakaan, elikkäs raitis päivä ja ilta luvassa.

Oikein hyvää ja raitista maanantaita kaikille! :)

• åpoi

tämänpäivän olen ilman viinaksia

• Oskari2

Raitis viikko alkanut.Huolimatta huonoista hiihtokeleistä, yritämme silti kestää.

• raitistelijasuo...

Maanantai ja viides raitis viikko alkanut. Olo on hyvä. Olen saanut takaisin kyvyn hymyillä..

• ma-sa

Raitis päivä tänääkin ja samalla tulee kolmas vuosi täyteen.

• Masalle kolmesta raittiista vuodesta!!

• Papio1

Raitis maanantai tänään. Ja ma-sa'lle onnittelut kolmesta raiittiista vuodesta!

• veska58

Ma-sa!!!Itelläni on hiukan yli vuosi alkotonta aikaa:että perässä tullaan.

• onnen toivotukset sulle kolmesta raittiista vuodesta.Toivon että niitä vuosia tulee vielä monia,monia lisää!!
        Sä tietysti siellä popsit kermakakkua ja mulla onnettomalla ei ole kun näkkileipää kahvin kanssa:)t pörri

• Hamara

Onnea!

• raitista

tänään olisi raitis päivä tiedossa.Saamari kun menin lupaamaan heikkona hetkenä lähteä ensi viikonloppuna sellaiseen paikkaan missä on paljon juomista.Periaatteessa "lupasinkin" jo itselleni juovani.miten tässä näin kävi.Hassua sitten tuli sellainen "helpottunut" olo.Nyt ei kyllä tee edes mieli juoda.Saas nähä, miten käy taas hyvin alkaneen juomattomuuden.

• Cettuz!

Raittiina. Onnea vuospäivästä.

• jos voit

Mulle kävi vastaavassa tilanteessa huonosti.Mutta sitte otin itteä niskasta kiinni ja toista kertaa en oo repsahtanu.Siis ei kannata leikkiä ja antaa itelle lupaa ottaa aina välillä.Jos ei sitte oo ihan varma itestään.Ainakaan minun ei kannata.

• semeni
        jos voit kirjoitti:

Mulle kävi vastaavassa tilanteessa huonosti.Mutta sitte otin itteä niskasta kiinni ja toista kertaa en oo repsahtanu.Siis ei kannata leikkiä ja antaa itelle lupaa ottaa aina välillä.Jos ei sitte oo ihan varma itestään.Ainakaan minun ei kannata.

että viunaa otin ja kunnolla.kauhea kankkunen.hyvä että edes on semmonen.ennen ei ollu sitäkään varotusmerkkiä.

• ma-salle ja Veskalle vuosipäivien johdosta! Väkiviinaton päivä mullakin.

• raitis.

Raitis päivä on kääntynyt illaksi. Tosi tyytyväinen olo kun on näin hyvin mennyt. Jospa joskus pääsen noihin ma-san lukemiin :-)

• ma-sa

Kiitos vaan ihan joka sorkalle.En mää täälä syö kakkua enkä paukuttele henkseleitä.Yks raitis päivä vaan tuli lisää.

• ambivalenttineN

Myöhäiset, mutta sydämelliset onnittelut sinulle 3v. raittiuden johdosta!!! Toivottavasti olet edes jotenkin juhlistanut tätä päivää, koska 3v. raittiutta on tosi hieno saavutus.

• vaan

"Perässä rämmitään".Sirkein silmin,päivä kerrallaan.Kohta2v.raittiutta

• ma-sa
        ambivalenttineN kirjoitti:

Myöhäiset, mutta sydämelliset onnittelut sinulle 3v. raittiuden johdosta!!! Toivottavasti olet edes jotenkin juhlistanut tätä päivää, koska 3v. raittiutta on tosi hieno saavutus.

Kiitos vaan.Juhlistin päivän syömällä loput lihasopasta jonka tein perjantaina.

• JoyOfLife

Päätös tehty. Raitis ilta menossa, ei kiitos krapulalle, ei kiitos tunteiden turruttamiselle.

• Tipat-on

tuolla toisella osastolla.Jos joku samanhenkinen hönkäilee, tervetuloo tsempaan meit myös.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5787
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      604
      2265
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1171
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      936
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      905
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe