Onko kellään ranskalaista miestä?
Olen asunut Ranskassa, seurustellut ja asunut ensin yhdessä siellä 2v. sitten muutto Suomeen ja naimisiin. Nyt naimisissa kohta 7v. ja yksi 6-v lapsi.
Kaikki suurin piirtein hyvin, mutta mies ei tule toimeen lähisukulaisteni kanssa. Painajaista välillä. Olemme hänen kaikkensa, ei ystäviä täällä eikä paljon mielenkiinnon kohteita. Alkaa väsyttää.
ranskalainen
3
654
Vastaukset
- croisant
...voi voi..ei taida olla helppoa.. osaako miehesi suomenkielen? olisi sukusi onnellisia puolestanne jos liittonne on hyvä ja olette onnellisia. vai onko rasismi mukana? Itselläni on ulkomaalainen mies ja olen onnellinen vaik kaikki ei hyväksy liittoani.en ole sukuni kanssa naimisissa vaan mieheni.pitäkää pintanne ja kysy läheisiltäsi mikä mättää? jos sopua ei tule lopeta kanssakäyminen. elä lapsellesi ja miehellesi ja niille jotka sinua rakastavat.:)
- La Vache
Kokeile http://www.ranska.net
Keskustelupalsta Suomessa asuville ranskalaisille. Sitä kautta miehesi voisi ehkä tutustua täällä asuviin ranskalaisiin tai sinä löytää vertaistukea. ;)ymmärrän kyllä ! se on tosi vaikea integroida suomalaisetn kanssa tai tarvii vähän aika :) mutta hei itse olen ulkomaalainen ja äidin kielini on ranska jos sun miehesi kiinnostaa tutustua muita ranskalaisia pistä sun tai hänen s-posti kirjoitellaan voin auta
T:simon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309