Kysymyksiä

;))

Okei. Mulla olisi pari kysymystä, olisin kiitollinen jos joku vaivautuisi vastaamaan! :)

1. Eikö Madonna ole kirjoittanut tämän Sex-kirjan? Mistä se kertoo?

2. Montako albumia Madonna on levyttänyt?

3. Mielestänne Madonnan parhaimmat biisit?

Okei, siinä oli kysymyksiä.. mulla ois ollu muutakin kysyttävää, mut pääs unohtumaan :)

9

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo

1. Sex-kirja (1992) on lähinnä valokuvateos Madonnan seksuaalisista fantasioista. Valokuvaajana toimi Steven Meisel.

2. Äkkiseltään laskettuna Madonna on levyttänyt 17 studioalbumia, joista kaksi on Greatest Hits -kokoelmia ja yksi Evitan Soundtrack. Lisäksi häneltä on tullut EP sekä tulevan DVD:n mukana on livelevy. Luettelo albumeista täältä:

http://en.wikipedia.org/wiki/Madonna_discography#Albums

3. Madonnalla on niin paljon biisejä, että parhaimpien valitseminen on melko vaikeaa. Mutta parhaimpia minun mielestäni ovat (singlejulkaisuista) Like A Prayer, Express Yourself, Vogue (Madonnan myydyin single), Frozen, Live to Tell, La Isla Bonita, Like A Virgin, Jump, Nothing Fails... Lisäksi albumeilla on suosikkeja, joita ei ole julkaistu, kuten Promise to Try, Impressive Instant, Gone,... lista on loputon!

• ;))

Niin, juuri tässä muistin että mun piti vielä kysyä monessako elokuvassa Madonna on näytellyt? Elokuvien nimet?

• Erizo
        ;)) kirjoitti:

Niin, juuri tässä muistin että mun piti vielä kysyä monessako elokuvassa Madonna on näytellyt? Elokuvien nimet?

... sinulle taas vastauksen kaikenkattavan listan muodossa. Tosin Wiki ei ole koskaan satavarma lähde, joten jos tuossa on joku vialla, niin asiaan perehtyneemmät osanevat korjata tilanteen.

Jokatapauksessa linkki Wikipediaan tässä:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Madonna_films

• HJZ

Hung Up on Madonnan kaikkein myydyin single. en muista tarkkoja lukuja mutta ylittää Voguen myynnin.

• HJZ

2. Kaiken kaikkiaan jos soundtrackeja, kokoelmia ja live-levyjä ei lasketa niin Madonna on tehnyt 10 studio albumia.
      -madonna
      -like a virgin
      -true blue
      -like a prayer
      -erotica
      -bedtime stories
      -ray of light
      -music
      -american life
      -confessions on a dancefloor

3. aivan ehdoton suosikkini kaikista Madonnan biiseistä on Push levyltä Confessions On a Dancefloor, mutta music ja the power of good-bye ovat aivan uskomattomia vetoja.

• ;))

Ja sitten muistui tässä mieleeni vielä yksi kysymys mikä mun piti kysyy..................

Onko Madonna ollu suomessa koskaan?

• Java

Madonna ei ole ollut Suomessa. Muutama vuosi sitten kyllä huhuttiin, että hän olisi ollut Lapissa lomailemassa mutta se oli uutisankka.

• ¤ForgiveMe¤

Noihin muihin kysymyksiin tulikin jo vastauksia, mutta tässä on mielestäni Madonnan parhaita biisejä, jotka kannattaa tsekata: Nothing Really Matters, Sorry, Deeper and Deeper, Oh Father, X-Static Process, Take a Bow, I'm So Stupid, Paradise (Not for Me), Live to Tell, Secret, You'll See...

• ;))

Kiitos ¤ForgiveMe¤! Noista sun mainitsemista biiseistä mä oon kuullu vaan yhen, Live To Tell:in.. Täytyypä latailla noita latausohjelmalla! :) Noh, jos madonna ei oo koskaan ollut suomessa, niin toivottavasti tulevaisuudessa tulee..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4605
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe