Mun on aivan pakko saada tää levy, en ole lukuisista yrityksistä huolimatta löytänyt sitä mistään! Jos jollain olis tää levy ja luopuis siitä tai tietää mistä sitä saa oisin ikionnellinen tiedosta!
eurooppa3:n kosketuksia levy!
Nimetön
3
613
Vastaukset
- Hannie
Siis minkä juuttaan tähen niitä vanhempia levyjä ei saa mistään? Sivuilla seisoo vaan että ei valitettavasti voida toimittaa. Porukalla vaan painostamaan, jos asiaan vaikka saatais joskus muutos!
- Nimetön
Jos moni muukin tykkää näin paljon bändistä ja kappaleista kuin minä niin on se kumma et tyypit ei jakele tuotoksiaan, rahaa saisivat nekin...:/ Käydään kimpassa vähintäänkin heittämässä kommenttia sivuille=)
- minnihiiripieni
levyhyllystä löyty eurooppa3 ensimmäinen lp sateenkaaren tuolla puolen, vai mikä sen levyn nimi olikaan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015