Miksi kiroatte SSunnuntain ,Herramme Jeesuksen ylösnousemuksenpäivän.
kertoisiko joku AD.
20
371
Vastaukset
- ylösnousemuksen päivänä
Kieltävät Pyhän Hengen voiman ylösnousemuksen päivänä.
Elle Whiten haudanneet adventistit kielsivät ristin
hullutuksena koska profeetan haudalla on paalu.on hullutus niille jotka eivät usko siis ellenisteille. jos adt on eri mieltä perustelkaa, miksi ette usko RISTIN ARMOON.
- sitä kiroa
Se vain ei ole oikea lepopäivä, emmekä sitä siksi vietä. Se, että Jeesus nousi kuolleista sunnuntaita ei tee siitä pyhäpäivää. Raamatussa pyhäpäivä on aina sapatti.
ole adventisteille riemun aihe , siinä on pelastus. Maailmanhistorian suurin tapahtuma ,mutta Adventistit eivät näe siinä juhlan aihetta, oletteko kristittyjä, epäilen.
- kuoleman voittanut!
föörpiik kirjoitti:
ole adventisteille riemun aihe , siinä on pelastus. Maailmanhistorian suurin tapahtuma ,mutta Adventistit eivät näe siinä juhlan aihetta, oletteko kristittyjä, epäilen.
Miten Jeesus pyysi viettämään ylösnousemusjuhlaansa?
Auringon tai kuun palvominen on syntiä! Jumala yksin on suuri hänelle kunnia!
Kristityllä on vapaus valita päiviä erilaisiin tarkoituksiin, kunhan ei niistä tee käskyjä, mutta lepopäivän on Jumala hänelle valinnut itse.
Kyllä, Jeesuksen ylösnousemus on joka päiväinen ilon lähde. - muistaa
föörpiik kirjoitti:
Jeesuksen ylösnousemisen päivä on adventistin mielestä mitä parhain työpäiväksi.
- on myös
kuoleman voittanut! kirjoitti:
Miten Jeesus pyysi viettämään ylösnousemusjuhlaansa?
Auringon tai kuun palvominen on syntiä! Jumala yksin on suuri hänelle kunnia!
Kristityllä on vapaus valita päiviä erilaisiin tarkoituksiin, kunhan ei niistä tee käskyjä, mutta lepopäivän on Jumala hänelle valinnut itse.
Kyllä, Jeesuksen ylösnousemus on joka päiväinen ilon lähde.lauantai palvotteko saturnusta.
- teen
on myös kirjoitti:
lauantai palvotteko saturnusta.
yhtä tyhmän kysymyksen, palvotteko auringon jumalan päivää Sunday sunnuntaita?
- hänellä on vain olettamuksia
föörpiik kirjoitti:
Sunnuntai aamu oli suuri pettymys Sielun viholliselle. Hän uskoi saaneensa teloitetuksi
Jeesuksen. Tänä sunnuntai aamu toi pettymyksen
Sielun viholliselle. Jeesus oli uhrattu Aurinko
Jumalalle Eli saatanalle Mithran uskon mukaan. Kaikki Rikolliset uhrattiin auringolle. Virallisesti Jeesuskin on vielä rikollinen.
Koskaan ei ole ollut vielä yhtään puhdistus
oikeuden käyntiä Jeesuksen puolesta?
Se mitä hakusin julki tuoda oli se,että saatanan
uhri nousi kuolleista. Tämä sunnuntain juhlinta
muuttui kaameaksi pettymykseksi Saatanalle ja hänen kannattajilleen. Tällaista ei ollut koskaan ennen tapahtunut. Juuri tässä ylösnousemisessa on Kristinn uskon voima.
Paavali sanoo, jos kristusta ei oe herätetty ei
teitäkään herätetä ja näin ollen teidän uskonne
olisi aivan turha,Koska kristus on esikoinen kuolleista herätettyjen joukossa. Tämä ylös nouseminen on koko tamänasian ydinasia.
Tässä piilee Kristin uskon pääsanoma Jeesus on
Voittanut Saatanan! - näet
hänellä on vain olettamuksia kirjoitti:
Sunnuntai aamu oli suuri pettymys Sielun viholliselle. Hän uskoi saaneensa teloitetuksi
Jeesuksen. Tänä sunnuntai aamu toi pettymyksen
Sielun viholliselle. Jeesus oli uhrattu Aurinko
Jumalalle Eli saatanalle Mithran uskon mukaan. Kaikki Rikolliset uhrattiin auringolle. Virallisesti Jeesuskin on vielä rikollinen.
Koskaan ei ole ollut vielä yhtään puhdistus
oikeuden käyntiä Jeesuksen puolesta?
Se mitä hakusin julki tuoda oli se,että saatanan
uhri nousi kuolleista. Tämä sunnuntain juhlinta
muuttui kaameaksi pettymykseksi Saatanalle ja hänen kannattajilleen. Tällaista ei ollut koskaan ennen tapahtunut. Juuri tässä ylösnousemisessa on Kristinn uskon voima.
Paavali sanoo, jos kristusta ei oe herätetty ei
teitäkään herätetä ja näin ollen teidän uskonne
olisi aivan turha,Koska kristus on esikoinen kuolleista herätettyjen joukossa. Tämä ylös nouseminen on koko tamänasian ydinasia.
Tässä piilee Kristin uskon pääsanoma Jeesus on
Voittanut Saatanan!Sinun viestisi oli adventistin höpinää. Miksi muuten luulisit, että se kiinnostaisi ketään? voisitko vastata tähän kysymykseen?
- kuhilas
Ajatuksesi on aivan uusi. Minulla ei ole koskaan ollut tarvetta kirota yhtään viikonpäivää. Jokainen uusi päivä minulle ainakin on uusi armon päivä.
- kuhilas
föörpiik kirjoitti:
sen sanomalla että, sunnuntaita viettävillä on PEDONMERKKI.
opin puhtaus ei ole niin tärkeä kuin se, että uskova elää uskonsa todeksi käytännön elämässä. Mitä hyötyä siitä on, vaikka olisi kuinka puhdasoppinen opin suhteen, jos on armahtavaisuudessa heikko. Sellainen kristillisyys ei riitä tuomion päivänä (Lue Matt. 25:).
- kiroilemisesi laita?
En tosiaan kiroa päiviä. Jumala on antanut jokaisen päivän. En tosiaan kiroa yhtikäs mitään. En edes käytä paholaisesta kirosanoja.
Mistä moinen syytös? Miten itse käytät kirosanoja. Kiroatko sapatin?- Koska itse
Lusifer on pitänyt sitä omana pyhitys päivänään jo tuhansia vuosia Kelpaahan Lusiferin lahja
Kristityillekin, siis mitä pahaa tässä on.
Tuota minä kummeksun, kun Jumalan itsensä antamaa
Lahjaa väheksytään. Eikä Raamatussa ole edes
mitään mainintaa Sunnuntain pyhityksen puolesta.
Sehän oli vain Keisarin suositus Kristityille.
- Seraja-m55
Emme me adventistit mitenkään kiroa mitään päivää.
Ihan hyvä työpäivä se sunnuntaikin on.
Nyt vain on raamatullinen tosiasia, että Jumalan kymmenet käskyt eli dekalogi on voimassa synnin osoittajana ja se on voimassa kaikkine käskyineen, muuttumattomana, sillä Jumala ei ole siihen mitään muutosta ilmoittanut Sanassaan.
Tästä johtuen me pyhitämme lepopäivänä sen päivän, sapatin eli lauantain, joka on tuon dekalogin tarkoittama ainoa Jumalan siunaama ja pyhittämä lepopäivä edelleenkin, huolimatta väärien opettajien ja ihmisvaltojen yrityksistä muuttaa sitä toiselle päivälle.
Me emme yksinkertaisesti voi pyhittää mitään muuta päivää kuin sen, jonka Jumala on ensin lepopäiväksi pyhittänyt. Kaiken tästä poikkeavan näemme vain tietynlaiseksi kapinaksi Jumalaa vastaan.
Voimme tietenkin ylistää Jumalaa / Herraamme Jeesusta Kristusta ja hänen ylösnousemustaan minä päivänä tahansa, mutta erityisesti seurakuntayhteydessä kokoonnumme ylistämään häntä sapattisin lain käskyn mukaan.
Eikä tässä ole kysymys mistään legalismista vaan pelastuksen kiitollisuudesta ja uskonkuuliaisuudesta, koska Jeesus Kristus on meidän ainut Pelastajamme ja Vapahtajamme.- njet
Sapattikäskyyn ei tullut Mooseksen jälkeen sitäkään muutosta, että se olisi alkasnut tulla pakanoille käskyksi. Sekin on vielä ennallaan Sitähän ennallaan olo juuri onkin. Ja tämä käy Uudesta Testamentista ilkmi joka kohdassa jossa lain kuulumattomuudesta puhutaan. Adventistit muuttavat merkitykset omavaltaisesti jopa kymmenestä käskystäkin, joka vaikuttaa hurjalta. Minä en anna sinulle mitään Raamatunopettajan arvoa, koska huomaan sinut pettäjäksi ilman omaatutoa. Uskovillahan on herkkä omatunto! Sinä olet minulle kuin se valkoinen kanankakassa.
- Seraja-m55
njet kirjoitti:
Sapattikäskyyn ei tullut Mooseksen jälkeen sitäkään muutosta, että se olisi alkasnut tulla pakanoille käskyksi. Sekin on vielä ennallaan Sitähän ennallaan olo juuri onkin. Ja tämä käy Uudesta Testamentista ilkmi joka kohdassa jossa lain kuulumattomuudesta puhutaan. Adventistit muuttavat merkitykset omavaltaisesti jopa kymmenestä käskystäkin, joka vaikuttaa hurjalta. Minä en anna sinulle mitään Raamatunopettajan arvoa, koska huomaan sinut pettäjäksi ilman omaatutoa. Uskovillahan on herkkä omatunto! Sinä olet minulle kuin se valkoinen kanankakassa.
Seuraava raamatunkohta osoittaa selvästi, miten Jumalan laki velvoitti aivan yhdellä tavalla niin israelilaisia kuin heidän keskuudessaan olevia muukalaisia eli pakanoita.
Tästä on todisteena seuraava Jumalan kehoitus: "Kokoa kansa, miehet, naiset ja lapset sekä muukalaiset, jotka asuvat porttiesi sisäpuolella, että he kuulisivat sen ja oppisivat pelkäämään Herraa, teidän Jumalaanne, ja tarkoin pitämään kaikki tämän lain sanat," 5. Moos. 31:12.
Samoin Jeesus Kristus, joka oli itseasiassa myös juuri tuo Moosekselle ilmestynyt Jumala, Jahve, vahvisti Sapatin olevan ihmistä varten, Mark. 2:27.
Mikäli siis suomalaiset katsovat olevansa edelleen ihmisiä, on Sapatti heitäkin varten.
Vai onko evoluutioharhaoppi jo niin vallannut suomalaiset, että he eivät pidä itseään ihmisinä vaan korkealle kehittyneinä apinoina? - höpsö
Seraja-m55 kirjoitti:
Seuraava raamatunkohta osoittaa selvästi, miten Jumalan laki velvoitti aivan yhdellä tavalla niin israelilaisia kuin heidän keskuudessaan olevia muukalaisia eli pakanoita.
Tästä on todisteena seuraava Jumalan kehoitus: "Kokoa kansa, miehet, naiset ja lapset sekä muukalaiset, jotka asuvat porttiesi sisäpuolella, että he kuulisivat sen ja oppisivat pelkäämään Herraa, teidän Jumalaanne, ja tarkoin pitämään kaikki tämän lain sanat," 5. Moos. 31:12.
Samoin Jeesus Kristus, joka oli itseasiassa myös juuri tuo Moosekselle ilmestynyt Jumala, Jahve, vahvisti Sapatin olevan ihmistä varten, Mark. 2:27.
Mikäli siis suomalaiset katsovat olevansa edelleen ihmisiä, on Sapatti heitäkin varten.
Vai onko evoluutioharhaoppi jo niin vallannut suomalaiset, että he eivät pidä itseään ihmisinä vaan korkealle kehittyneinä apinoina?Väitäkö tosissasi, että me olemme kristyittyinä liittymässä juutalaisiin? TAI ISRAELIN KANSAAN? Mooseksen kautta erotettiin Israelin kansa pois Egyptin yhteydestä, ja silloin erottamisen peruste oli kansallisuus. Miksi sinä muutat asioiden luonteen, kun Jeesuskaan ei niin tehnyt? Jeesuhan jätti Moosekselta saadut asia juutalaiseen kansalliseen uskoon ennalleen. EI MEILLÄ OLE tarvetta liittyä tuohon kansalaisuuteen, joka tuolloinkin pakanoiden kohdalla edellytti ehdottomasti ympärileikkausta lihaan. Se asiahan jäi ennalleen Jeesukseltkin. Adventistille ei näytä kelpaavan se, mitä Raamattu ilmoittaa, vaan hän tahtoisi, että me ottaisimme tilaslle adventismin opit! PÄÄTÖN ODOTUS SINULTA. JÄRJETÖNKIN! Älä edes ehdota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108