missä on myynnissä valkeaa vaijeria jalkanaruun.,
vaijeria jalkanaruun
9
1556
Vastaukset
- tee palvelus
Käypäs kysymässä jalkanarukaupasta. Jos et tuon vertaa tiedä, niin parempi kuin et virittele niitä narujasi yhtään mihinkään.
- urpo olet
mulla on tuolla toistakymmentä narua joista kettu on vaijerin jyrsiny rikki ja niihin tarvin uuden vaijerin. jossain rautakaupassa sitä voi olla hintaan 0,5e/m ku vaan tietäs missä.
ja jalkanarun myyjät myy vaijeria mutta hinta on mieletön yhdestä vaijerin pätkästä.
mutta tee meille palvelus ja suksi vittuun kun et asiasta mitään edes tiedä. - löytyy mutta
urpo olet kirjoitti:
mulla on tuolla toistakymmentä narua joista kettu on vaijerin jyrsiny rikki ja niihin tarvin uuden vaijerin. jossain rautakaupassa sitä voi olla hintaan 0,5e/m ku vaan tietäs missä.
ja jalkanarun myyjät myy vaijeria mutta hinta on mieletön yhdestä vaijerin pätkästä.
mutta tee meille palvelus ja suksi vittuun kun et asiasta mitään edes tiedä.oulussa on ainakin äimäraution k-raudassa sitä valkoista vaijeria.tulis vaan lunta lisää niin onnistuis pyynti paremmin.
- naruttaja
tavallisesta hyvin varustetusta rautakaupasta sitä saa,tilaavat jos ei ole.
- VIISAAMPI
HELVETIN HULLU, OSTA SITÄ SAATANAN VAIJERIAS MISTÄ TYKKÄÄT JA HIRTÄ ITTES MUNISTAS.......
- kohtuun
takasin räkänokka. mistään kun et näköjään mitään tiedä.
- vanha kettu
Eipä ole porukassa kettumiehiä. Sen näkee vastauksista.
- LGH
Miehelle joka edes aikoo pyytää kettuja 9/10 ei ole koskaan pyytänyt eikä koskaan pyydäkkään jotta neuvoja on tosi harvassa ...
MUTTA ONNEA JA MENESTYSTÄ - OrginalCheyenne
LGH kirjoitti:
Miehelle joka edes aikoo pyytää kettuja 9/10 ei ole koskaan pyytänyt eikä koskaan pyydäkkään jotta neuvoja on tosi harvassa ...
MUTTA ONNEA JA MENESTYSTÄItse oon tehnyt omat jalkanaruni 32 mm viemäriputkesta. käytetään lavuaarien ja pesukoneen poistoviemäröinnissä), ja vaijerin (3 mm , muovipinnoitettu) olen rautakaupasta ostanut (K-raudasta jos mainos sallitaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748