Onko kellään sellasta isoa Bratzien taloa?Entä siihen kalusteita?Mulla ja mun pikkusiskolla on yhteinen iso bratzien talo ja siihe aika paljon kalusteta.Se ei ole vielä valmis.Siihen tulee myös vielä ledit valoiksi.Joka huoneeseen tulee 3 valoa.Siellä on 4 huonetta.Jokaisessa huoneessa on matot.Ne matot on parittomia pöytä tabletteja.Me ostettiin ne matot muistaakseni kodin ykkösestä.Olisi kiva jos ketoisit jos sinulla on Bratzie talo ja kertoisit mitä kalusteita siellä on.Meillä on:TV,sohva,valtaistuin,kaksosten sängyt,kaksosten meikkipöydät,irrallinen peili,hylly,yksittäinen meikkipöytä ja barbie keittiön pöytä,tuolit ja ruokailuvälineet.
Bratzien talo...
sohvi
4
1049
Vastaukset
- sohvi
No,kun kukaan ei vastannut tuohon viestiin, niin kysyn kuinka moni haluaisi sellaisen ison bratz talon?
- -anonyymi-
Ei kukaan ilmeisesti...
- Hanna1998...
Mä haluaisin bratz talon koska mulla olis paljon bratzeja ja niidrn tavaroita niin ois kiva saada sellainen
- Jeezy
Minä haluaisin sellaisen niille oikeasti tarkoitetun talon. :) www.jeezy.vuodatus.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738