broileri ja riisi todellisuudessa kalkkuna ja riisi

Parempi tulevaisuus

olen pettynyt todellakin meidän koulunruokaan. koulussamme tarjoiltu "broileri ja riisi" on todsellisuudessa halpaa kalkkunaa broilerin sijasta (siinä ei ollut kaikki). Edellisessä koulussani tarjoiltiin erittäin hyviä ruokia josta huomasinki jälkeen päin että siellä henkilökunta oli valittu hyvin. Olen ite asiassa perehtynyt asiaan erittäin hyvin ja huomannu/tajunnu että isolle porukalle ruuan valmistaminen on vaikeaa mutta onneksi he sentään käyttävät nykyään muutakin kuin suolaa ja pippuria mutta silti kumille maistuvat perunat ja halvasta lihasta tehdyt antimet eivät ole hyviä ja olen useaan otteeseen joutunut valittamaan raaoista perunoista. Voin hyvin myöntää että ole hieman nirso ku on tultu matkustettua muissa ulkomaan kaupungeissa mm. pariisissa, italiassa, kreikassa ja muualla jossa valtavan hyvät ruuat ovat tulleet esille. mutta ilmainen kouluruoka on ilmainen siitä ei voi kiistää mutta voisi he vähän enenmmän parantaa tapojaan tai sitten se on että "talon emännän mukaan" tehdään keitot ja ne... kaikilla oma maku...? kait

5

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haloo!

Kalkkunahan on miljoona kertaa herkullisempaa kuin broileri! Se sinunkin luulisi ulkomailla matkustaneena tietävän. Mutta oikeinkirjoitustakaan et ole oppinut. Tuolla tekstilläsi et läpäisisi ainuttakaan oikeinkirjoituskoetta koulussa.

• kalkkunahan

taitaa olla kalliimpaa kuin broisku!

• plääh..

minusta kalkkunassa on paha sivumaku, ikään kuin lannan aromi. hyi.

• nii...

ja sit ku ottaa huomioon et jotkut ei syö kalkkunaa johtuen ruokavaliosta...vaikka kanaa syövätki. kalkkuna maistuu pahalle ja on viel nii ällön näkönen lintuki. yök.
        eiks olis kaikille helpompaa, jos keittäjät laittais ravintoainesisältölistan ruuan viereen nii siit vois tarkkaa, jos on mielenkiintoa? mulla ainaki on.

• tytsynen

Miten peruna voi olla samalla kumimainen ja raaka? Kumimaisuus tulee kun pottuja pidetään painekattilassa liian kauan->ylikypsyy. Jaa että Pariisissa, Italiassa ja mitä nyt mainitsitkin on parempi kouluruoka? Eikös osa porukasta tuo eväät kotoa?

Muistakaa sekin että varmasti koulussa olis enemmän tuoretta sämpylää, kauniimpia ruokia jos keittäjiä oli 1 enemmän ja ruokaan käytettävää rahaa olis varattu 2€/oppilas. Olis aivan toisenlaista ruokaa kuin nyt, jos se tuo valta osalle niin huonon mielen.

Ja kurkkaappa netistä joskus keittäjien palkkataulukkoo, todella antoisaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      105
      3322
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      2002
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1443
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1361
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe