Tällaista uutista on kuultu. Orma oli jopa lista-ohjelmassa keskiviikkona,mutta missasin sen. Kuulin sen vasta jälkeenpäin. Mutta onnea Veljille!
veljet listaykkösenä
2
404
Vastaukset
- schitzo kombinaat
Täytyypä todeta että Siekkarit ovat oikealla paikalla Listalla. Käsittämättömän tiukkaa ja värikästä tulkintaa loistavista alkuperäisistä Nurmion biiseistä. Ja kun otetaan huomioon että periaatteessa koko paketti on nauhoitettu livenä; täytyypi hattua nostaa kohti tähtiä. Kuunneltuani levyn, tuli itselle fiilis nakata omat soittokamat lumihankeen (no ei tosissaan, lisää kipinää tuosta oikeesti tuli). Huippulevy, kiitos siitä.
- lokaajakuita
Siekkarienergia puree aina vaan! Uusi vastajulkaistu cd on menojalkaa vipattavaa sorttia. Rion satamassa, Oi mahtava totemi, Maailmanpyörä palaa, Kulkuri ja maamies ja Hunajainen paholainen - kun vielä kuulisi livenä nämä kipaleet! Huda hudaa parempaa tanssikappaletta ei olekaan, sitä on kuitenkin Ismon keikoilla saanut kuullakin. Ja se virtaus millä kappale etenee on uskomattoman vetävä. Joten toiveena olisi: ensi kesänä Siekkarit lavalle edes vielä kerran!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358