Pidän suunnattomasti naisen korvien suutelemisesta. Kaikki eivät pidä tästä ollenkaan. Ne, jotka pitävät voisivat kertoa mikä siinä on mukavaa. Saako se kehon väreilemään.
Korvan suuteleminen
9
4676
Vastaukset
- ...................
ite en ole suudellut mut entinen muija tykkäs nuolla mun korvaa..tuntu kyl aika jännältä
- pelkkä
ajatuskin kiihottaa. Korvani ovat niin herkät, että on pakko kiemurrella pois ja niihin ei tarvitse kuin hipaista niin olen täynnä himoa.
- NJK
Naisena pidän suunnattomasti korvieni suutelemisesta. Pieni sormilla annettu nipistyskin korvastani saa mahtavat väreet aikaan.
- ei saa koskea !
Mulla korvat olleet aina kielletty alue, joihin ei ole saanut koskea yhtään. Nykyinen seksi partnerini kuitenkin imi mun korvaa ja mä meinasin lentää muihin lakeuksiin.Ihana tunne tuntea miehen kuuma huohottava hengitys korvassa ja se imuttelu/nuoleskelu on tosi kiihottavaa!!!
- gechyz
joo mutta monet miehet ei tajua että sitä korvanlehteä nuollaaan ja imetään ja huohotetaan sinne korvaan. Vaan monet haluaa änkeä kielen sisällle korvaan ja sehän ei edes tunnnu millekään! Plus että se on niin ÄLYTTÖMÄN ällöttävää kun korva on sitten ihan märkä.. hyi hemmetti
- Geost
gechyz kirjoitti:
joo mutta monet miehet ei tajua että sitä korvanlehteä nuollaaan ja imetään ja huohotetaan sinne korvaan. Vaan monet haluaa änkeä kielen sisällle korvaan ja sehän ei edes tunnnu millekään! Plus että se on niin ÄLYTTÖMÄN ällöttävää kun korva on sitten ihan märkä.. hyi hemmetti
Korvan suuteleminen on taitolaji. Moni mies luulee et kielen saa työntää korvaan miten vaan. Hellä ote on mieleeni - nam! Kevyt hipaisu ja kutittelu vaikka sormella on myös upeaa. Sukat pyörii jalassa.
- uh.....
Korvan suutelu saa "sukat pyörimään jaloissa". Minun korvaani vain ei saa puhkua suoraan. Väreily tuntuu koko kropassa kunhan on osaava mies asialla... ;)
- en tykkää
yhtään :( Lähinnä vaan ärsyttää..No, meitä on moneksi :)
- kyllä vain
Korvan suuteleminen se vasta nannaa on. Saa todellakin pään aivan sekaisin ja himot nousemaan. Nykyisen partnerin kanssa tämä on jo kamala kiusaus kun toinen oikein väkisin tahtoo kiusata, vaikka olenkin kertonut korvien olevan juuri se kielletty alueeni. ;D Se lämpö ja huohotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748