voisiko joku

kertoa?

että minkälaisia päiväkoteja kuusaalta löytyy?

7

2303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä....

Maunuksela,killingin,voikkaan,mäkikylän(kuulemma yksityisen omistama) vaikka kuinka paljon muuta kuusankosken kaupungin keskus osaa yhdistää puhelun niille henkilöille jotka hoitavat päiväkoti asioita...Oma henkilökohtainen kokemus päiväkodista on 8 vuoden takaa ja se oli kun tyttäreni oli esikoulussa maunukselan päiväkodissa.. Ja siitä paikasta en voi kuin sanoa että jäi hyvät muistot kun kaikki kolme lastani oli siellä....

• hienoa

hyvä kuulla että on hyviä kokemuksia.itse muutin vasta ja edellisessä kunnassa sain traumoja hoitajista. kiitosta

• pikku tiikeri
        hienoa kirjoitti:

hyvä kuulla että on hyviä kokemuksia.itse muutin vasta ja edellisessä kunnassa sain traumoja hoitajista. kiitosta

Päiväkotipaikat määräytyvät asuinpaikan ja hoitotarpeen, sekä vapaana olevien paikkojen mukaan. Useammasta päiväkodista on kokemusta : Maunuksela, Puistomaa, Mäkikylä ja Kymintehdas. Kymintehtaan päiväkodin esikoulu-opetukselle annan täyden kympin!
        2 kolmesta lapsestani on käynyt sen, eikä ihan peräkkäisinä vuosina. Vaikka opettajat ja hoitajat olivat vaihtuneet, tasosta pidettiin kiinni ja varmaan tullaan pitämään! Nyt ekaluokkalainen muistelee haikeana eskariaikoja ja ikävöikin silloin tällöin niitä ihania tätejä, kavereita ja kaikkia niitä kivoja retkiä, tempauksia ym.

• aina vaan
        pikku tiikeri kirjoitti:

Päiväkotipaikat määräytyvät asuinpaikan ja hoitotarpeen, sekä vapaana olevien paikkojen mukaan. Useammasta päiväkodista on kokemusta : Maunuksela, Puistomaa, Mäkikylä ja Kymintehdas. Kymintehtaan päiväkodin esikoulu-opetukselle annan täyden kympin!
        2 kolmesta lapsestani on käynyt sen, eikä ihan peräkkäisinä vuosina. Vaikka opettajat ja hoitajat olivat vaihtuneet, tasosta pidettiin kiinni ja varmaan tullaan pitämään! Nyt ekaluokkalainen muistelee haikeana eskariaikoja ja ikävöikin silloin tällöin niitä ihania tätejä, kavereita ja kaikkia niitä kivoja retkiä, tempauksia ym.

paranee, kiitoksia ehkä sittenkin uskallan tyttöni laittaa hoitoon..hienoa kuulla että olet pitänyt koska nyt harkitsen hoitoon laittamista ja ei tarvitse pelätä että joutuis pettymään

• Dfvvdfjj

Miksi haluat viedä lapsesi niiden insestintuotosten sekaan?

• iitanen

Minulla 4 lasta ollut Kymintehtaan päiväkodissa. Kolmen kanssa meni kaikki nappiin ja tykkäsivät kovasti, mutta viimeisen kanssa oli tosi paljon ongelmia. Mm. laittoivat väkisin pulipäivähoitoon vaikka subjektiivinen päivähoito-oikeus pitäisi olla. Myöskin naureskelivat lapsen vaatteille aamulla lapsen kuulleen. Ja kun näin hoitajia päiväkodin ulkopuolella katselivat tosi oudosti tervehtimättä. Myöskin valittivat, että lapseni ei puhu päiväkodissa, kyllä hän kotona puhui ja minkäs minä sille mahdoin. Käskin tyhmyyksissäni lasta puhumaan päiväkodissa, niin sanoivat, että nyt pitää kieltää höpöttömästä koko ajan!! Myöskin kun lapseni pyysi päiväunilla päästä vessaan ei päässyt!! Sitten minulle sanottiin hyvin närkästyneenä, että oli sitten kakkaa housuissa påiväunien jälkeen, olivat silloin sisarusryhmässä ja isompo eskarisisko kertoi minulle tapauksesta. Että en oikein voi suositella....

• jjrierotoo

Kuusaan päiväkodit on tollasia. Vie muualla hyvä ihminen jos et halua lapsestasi elämän kovaa koululaista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1571
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1529
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1465
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1397
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1239
    7. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      20
      1177
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1158
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1041
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe