Meille syntyi viime viikolla pieni poika, rv 35 2, 45cm ja paino karvan vajaa 2kg. Minä pääsin kotia muutama päivä sitten, poika on vielä sairaalassa. Olipahan kokemus.
Tuli vakava raskausmyrkytys. Huh. No, nyt ollaan kumpikin parempaan päin, mutta toipilashan olen vielä itsekin, vielä lääkitykset menossa.
Kunhan poika oppii syömään niin saadaan hänet kotia. Kunpa malttaisi odottaa!
Meille syntyi rv 35+2
5
1808
Vastaukset
- isosti iloa lapsesta
Teille tuoreille pienen vanhemmille.
- koko perheelle!
Kyllä vaan voi olla eri kokoisia nuo 35-viikkoiset.
Meidän tytär syntyi rv 35 3, painoi 3530g.
Poika syntyi rv 35 4, painoi 3150g. - :-)
Paljon Onnea ja Iloa Teidän perheeseen!
- pöpöliini
Onneksi Olkoon!Meillä tyttö syntyi rv35 4 ,painoi myös hieman alle 2kg, oli vajaan 3viikkoa sairaalassa opettelemassa syömistä ennenkuin pääsi kotiin. Kokemuksena tämä äkillinen syntymä ja vauvan sairaalan jäänti oli itselleni aika ikävä, mutta kun kullanmurun sai kotiin kaikki alkoi rullaamaan. Nyt ikää 10kk ja erittäin touhukas pakkaus:)
Jaksamista teille!!!! - alkup.
No nyt saatiin poika kotia. Paino noussut pari sataa grammaa ja pituuttakin tullut sentti. 3 vkoa kului sairaalassa. Ihanaa kun ollaan kotona:) kiitokset onnittelijoille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337