minkä ikäisenä

rerterffft

Minkä ikäisenä (vai eikö kenties koskaan?) tyttöjä (tietysti aika yksilöllistä) alkaa kiinnostamaan ns. fiksummat pojat? Mitä nyt lukiolaisena olen katsellut tyttöjen kiinnostuksen kohteita aina yläasteiästä tähän päivään, niin ne ovat yleensä huonosti koulussa menestyviä ja muutenkin elämäntavoiltaan aika rajua porukkaa (tupakkaa menee ja viina mastuu vähän liiankin hyvin). En nyt sano, etteivät he voisivat olla fiksuja, eihän koulumenestys sitä aina kerro, mutta ymmärtänette mitä haen.

Itse olen siis kohtuu hyvin koulussa menestyvä (en mikään hikipinko, mutta saan keskitasoa parempia arvosanoja ihan vain sillä, että istun tunneilla ja luen kokeisiin viimeisenä iltana. Tosin hikkenä minua varmasti pidetään - varsinkin kun matemaattiset aineet ovat vahvin puoleni.).

Pukeudun asiallisesti ja tyylikkäästi (en siis virunut t-paita päällä ja kuluneet farkut jalassa). Olen mielestäni ihan hyvännäköinen (ei siis mitään suurempia epämuodostumia haivattavissa :)). Huolehdia hygieniastani (yläasteella tosin sain murkkuiän siivittämänä hieman aknea riesakseni, mutta nykyisin olen päässyt siitä aika hyvin eroon) ja ulkonäöstäni. Mutta ikäiseni tytöt eivät liiemmin silmää minunlaiseeni pistä, tai eivät ainakaan tuo sitä esille, jos näin tekevät.
En ole mikään megasosiaalinen, mutta heitän kyllä aina tilanteen tullessa kaikkien kanssa juttua. Keksin jostakin aina aiheen, vaikka ihan tuntemattoman kanssa, jos tilanne vain sallii. Puhuminen tyttöjen kanssa ei siis tuota mitään ongelmia, kuten stereotypisestä nörtistä voisi ajatella.

Onko siis odotettavissa, että jossain vaiheessa alkaa tyttöjen katseet vaihtua rentusta hyvin menestyvään? En ole vaipumassa epätoivoon, mutta jotenkin aina ihmetyttää, mikä hameväen mielessä pyörii. Mitä rentumpi; sitä herkumpi. Näinkö se menee? :)

27

2554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuden Torvi

Eivät naiset koskaan muutu, he tulevat aina pitämään rentuista. Se on jonkin sortin masokismi mikä asuu jokaisessa naisessa. Loppujen lopuksi he nauttivat kun mies kohtelee huonosti, ja siitä kun saavat valittaa omasta huonosta kohtalostaan. Lisäksi heillä on projekti! Projekti "kuinka muuten rentun mieheni mieleisekseni".

Mieti miestä joka on fiksu, osallistuu kotitöihin, ei petä, jne. Tylsää eikö totta?
      Mieti miestä joka makaa sohvalla ja pyytää sinua tuomaan olutta, ottaa sinut silloin kuin haluaa, pitä kotitöitä akkojen hommana, lähtee omin päin kapakkaan etkä koskaan tiedä mitä siellä tapahtuu.... Jännittävää, eikö totta!
      Voi olla että hetkellinen mielenhäiriö saa naisen hakeutumaan fiksun miehen seuraan, mutta kyllä luonto ajaa naisen pian taas rentun luokse.

Näin se menee. Maailma muuttuu, naiset eivät.

• alkup...

Ookkei, no voihan se noinkin olla! Taidankin siis jatkossakin keskittyä vain rahan tekemiseen ja sen ohella opiskeluun ja antaa naisten olla niiden renttujen kanssa persaukisina. :)

No, itse en jaksa ajatella noin pessimistisesti. Miehiä on monenlaisia, niin myös naisia. Ehkä nuoruusiässä se 5 vuotta vanhempi amisviiksi BMW:nsä kanssa on hot. Kenties se kiehtoo joitakin koko elämän.

Onneksi renttuja on vain rajoitettu erä, joten fiksulle pojallekin jää jotakin!! :D Toivoa siis on ;)

• Totuuden Torvi
        alkup... kirjoitti:

Ookkei, no voihan se noinkin olla! Taidankin siis jatkossakin keskittyä vain rahan tekemiseen ja sen ohella opiskeluun ja antaa naisten olla niiden renttujen kanssa persaukisina. :)

No, itse en jaksa ajatella noin pessimistisesti. Miehiä on monenlaisia, niin myös naisia. Ehkä nuoruusiässä se 5 vuotta vanhempi amisviiksi BMW:nsä kanssa on hot. Kenties se kiehtoo joitakin koko elämän.

Onneksi renttuja on vain rajoitettu erä, joten fiksulle pojallekin jää jotakin!! :D Toivoa siis on ;)

Unohdin todella varakkaat miehet, he ovat toinen himon kohde naisille. Ulkonäkö ja luonne menettää merkityksensä jos miehellä on rahaa sekä omaisuutta, ehkä valtaakin.
        Eli ääripäät kiinnostavat naisia, eikä totta ;)

• alkup..
        Totuuden Torvi kirjoitti:

Unohdin todella varakkaat miehet, he ovat toinen himon kohde naisille. Ulkonäkö ja luonne menettää merkityksensä jos miehellä on rahaa sekä omaisuutta, ehkä valtaakin.
        Eli ääripäät kiinnostavat naisia, eikä totta ;)

No sittenhän minulla on vielä hyvät ajat edessä! :)

Olen jo nyt opiskelijavaiheessa varakas, en siitä syystä, että "äiti ja iskä sponssaa" (heiltä en saa rahaa lainkaan), vaan olen myös opiskelujen ohella kova tekemään bisnestä ja tilillä lepää semmoinen summa säästöjä, joista harva pystyisi edes unelmoimaan ja tulotkin ovat 1500e:n luokkaa kuussa.

Ainut vaan, että en halua naista, joka on kiinnostunut vain rahasta. Tämän takia en tuo varallisuutani esille koskaan. Edes parhaat ystäväni eivät tiedä, että olen kohtuu varakas opiskelijaksi. Mutta ehkäpä tiukan paikan tullen käytän sitten tuota apuna naisten kanssa, jos ei muita vaihtoehtoja jää ;)

• implosion
        alkup.. kirjoitti:

No sittenhän minulla on vielä hyvät ajat edessä! :)

Olen jo nyt opiskelijavaiheessa varakas, en siitä syystä, että "äiti ja iskä sponssaa" (heiltä en saa rahaa lainkaan), vaan olen myös opiskelujen ohella kova tekemään bisnestä ja tilillä lepää semmoinen summa säästöjä, joista harva pystyisi edes unelmoimaan ja tulotkin ovat 1500e:n luokkaa kuussa.

Ainut vaan, että en halua naista, joka on kiinnostunut vain rahasta. Tämän takia en tuo varallisuutani esille koskaan. Edes parhaat ystäväni eivät tiedä, että olen kohtuu varakas opiskelijaksi. Mutta ehkäpä tiukan paikan tullen käytän sitten tuota apuna naisten kanssa, jos ei muita vaihtoehtoja jää ;)

Raha on hyödyllistä, se tuo riippumattomuutta, voi tehdä mitä haluaa... mutta rikkaus ei ole kaikkivoipaista. Rakkautta ei voi ostaa. Monet naiset ovat kiinnostuneita rahasta, mutta järkevä ihminen ei yritä tehdä naisiin vaikutusta rahalla, se on kuin kusisi housuun pakkasella, hetken lämmittää mutta kohta on kylmä. Jos kukaan ei tiedä varallisuudestasi, on aivan sama oletko rikas vai köyhä. Rikkaus on kuin ydinase, äärimmäisen tehokas, mutta sitä ei voi käyttää ... paradoksaalista, eikö totta?

Minulla on pääomatuloja tuplasti palkkatuloihini verrattuna (jotka eivät ole pienet nekään) ja olen varma että saisin niillä houkuteltua kauneimpia naisia, mutta kuten sanoit: en halua naista, joka on kiinnostunut rahasta.

• rauhassa

kunhan muutaman rentun käyvät lävitse, osaavathan sitten antaa arvoa kaltaisellesi.

Omat silmäni aukesivat 24vuotiaana, että siitä ylöspäin se järkikin alkaa lisääntymään.

• Vinekummi

Siitä hetkestä, kun nainen alkaa kiinnostua miehistä, lähdetään liikkeelle idoli-/renttuvaihteella. Fiksut miehet voivat vain puistella päätään, kärvistellä teini-iän testosteronin läpi ja hoitaa opintonsa kunnolla.

Siinä 25:n paikkeilla nainen alkaa yleensä jo kyllästyä idolien ja renttujen hyppyytykseen (tai sitten ei koskaan). Silloin "suurimmat juoksut" alkavat olla juostuina, mutta tässä vaiheessa naisella kumminkin elää vielä prinssiunelma. Fiksut miehet jättävät heidät vielä järkevästi väliin, mutta nyt omasta tahdostaan.

Pilvilinnat ja höpöunelmat alkavat hapristua vasta neljännellä vuosikymmenellä. Tässä vaiheessa fiksujen miesten mahdollisuudet nousevat räjähtävään kasvuun, mutta naiset alkavat olla jo hapattuneita yksinhuoltatajia, joiden katekeraa miesvihaa ei fiksu mies kuuntele.

Täten ainoaksi pelastusrenkaaksi jäävät ne naiset, jotka eivät ole ns. normaaleja. Valitettavasti heitä on todella vähän ja siihen määrään verrattuna fiksuja miehiä on todella paljon.

Mutta missä ovat fiksut naiset? ;)

• itsoukkei
        Vinekummi kirjoitti:

Siitä hetkestä, kun nainen alkaa kiinnostua miehistä, lähdetään liikkeelle idoli-/renttuvaihteella. Fiksut miehet voivat vain puistella päätään, kärvistellä teini-iän testosteronin läpi ja hoitaa opintonsa kunnolla.

Siinä 25:n paikkeilla nainen alkaa yleensä jo kyllästyä idolien ja renttujen hyppyytykseen (tai sitten ei koskaan). Silloin "suurimmat juoksut" alkavat olla juostuina, mutta tässä vaiheessa naisella kumminkin elää vielä prinssiunelma. Fiksut miehet jättävät heidät vielä järkevästi väliin, mutta nyt omasta tahdostaan.

Pilvilinnat ja höpöunelmat alkavat hapristua vasta neljännellä vuosikymmenellä. Tässä vaiheessa fiksujen miesten mahdollisuudet nousevat räjähtävään kasvuun, mutta naiset alkavat olla jo hapattuneita yksinhuoltatajia, joiden katekeraa miesvihaa ei fiksu mies kuuntele.

Täten ainoaksi pelastusrenkaaksi jäävät ne naiset, jotka eivät ole ns. normaaleja. Valitettavasti heitä on todella vähän ja siihen määrään verrattuna fiksuja miehiä on todella paljon.

Mutta missä ovat fiksut naiset? ;)

Hyvä kirjoitus. Jos löydät niitä fiksuja naisia niin tule kertomaan.

• MMies

"Onko siis odotettavissa, että jossain vaiheessa alkaa tyttöjen katseet vaihtua rentusta hyvin menestyvään?"

On. Tapahtuu yleensä siinä 3kympin tietämillä, kun lähdetään "toiselle kierrokselle" tai kolmannelle, neljännelle, miten vaan, mutta viimeistään siinä 4kymppisenä naiset alkavat ymmärtää hyvän päälle. Poikkeuksiakin toki löytyy.

Mutta kannattaa nyt ottaa huomion, että vaikka olet tällä hetkellä (tai väität olevasi) ns. "kunnollinen mies" (menestyneestä sinä et voi puhua yhtään mitään vielä, ihan vaan sivukommenttina) , niin et välttämättä ole sitä enää kymmenen vuoden päästä. Silloin voit vuorostasi plokata kaikki lukiopimatsut ja naureskella vuorostasi näille teini-kunnon-poitsuille, jotka vuorostaan itkevät naisten perään jne jne. Ohhoi.

• alkup..

Selevä pyy, ehkä tuo 30-40 vaihe ei ole sitten se mihin tähtään. :) Meinaan siihen asti jos naisia odottelen, niin saan sitten aika paljon käyttetyä tavaraa. Tosiaan menestyjästä on ehkä vähän ylimielistä puhua tässä vaiheessa.

Samalla vastaus alemmalle kommentoijalle: Jaa-a.. Jostain syystä ei sovi luonteelleni lainkaan. Mutta olen vielä tosiaan 17v ja kerkeän kyllä vielä suuntaa muuttaa. Rentuksi en aijo heittäytyä, mutta mitään ei ole kyllä biletystä vastaan, tähän mennessä se ei vain ole iskenyt minuun.

• MMies
        alkup.. kirjoitti:

Selevä pyy, ehkä tuo 30-40 vaihe ei ole sitten se mihin tähtään. :) Meinaan siihen asti jos naisia odottelen, niin saan sitten aika paljon käyttetyä tavaraa. Tosiaan menestyjästä on ehkä vähän ylimielistä puhua tässä vaiheessa.

Samalla vastaus alemmalle kommentoijalle: Jaa-a.. Jostain syystä ei sovi luonteelleni lainkaan. Mutta olen vielä tosiaan 17v ja kerkeän kyllä vielä suuntaa muuttaa. Rentuksi en aijo heittäytyä, mutta mitään ei ole kyllä biletystä vastaan, tähän mennessä se ei vain ole iskenyt minuun.

" Meinaan siihen asti jos naisia odottelen, niin saan sitten aika paljon käyttetyä tavaraa."

öööh, käytettyä tavaraa saat joka tapauksessa, odottelet tai et. Jos se on sinulle ongelma, niin sitten on asiat heikommin. Tärkeintähän on se ihminen itse- hänellä saattaa olla ollut hakuvaihe takanaan, pettymyksiä ihmissuhteissan, liiallista alkoholin/huumeiden käyttöä jne, joka on sitten johtanut jos mihinkin, mutta onko sillä loppujen lopuksi niin paljon merkitystä, jos ihminen on kasvanut sen ylitse? Niin, taas ne 3kymppiset ja siitä ylöspäin...

Mutsiis: kyllä ikäisiäsiä kokemattomia (jos sitä kaipaat) naisia löytyy pilvin pimein. Ainoa, mitä vaaditaan, on sen sopivan löytäminen, tunnistaminen ja aloitteen tekeminen.
        Tsemppiä vaan siihen ja voimia torjutuksi tulemiseen. Tämähän pätee sitten myös niiden 3kymppisten jne kohdallakin. Elämä on:(

• alkup..
        MMies kirjoitti:

" Meinaan siihen asti jos naisia odottelen, niin saan sitten aika paljon käyttetyä tavaraa."

öööh, käytettyä tavaraa saat joka tapauksessa, odottelet tai et. Jos se on sinulle ongelma, niin sitten on asiat heikommin. Tärkeintähän on se ihminen itse- hänellä saattaa olla ollut hakuvaihe takanaan, pettymyksiä ihmissuhteissan, liiallista alkoholin/huumeiden käyttöä jne, joka on sitten johtanut jos mihinkin, mutta onko sillä loppujen lopuksi niin paljon merkitystä, jos ihminen on kasvanut sen ylitse? Niin, taas ne 3kymppiset ja siitä ylöspäin...

Mutsiis: kyllä ikäisiäsiä kokemattomia (jos sitä kaipaat) naisia löytyy pilvin pimein. Ainoa, mitä vaaditaan, on sen sopivan löytäminen, tunnistaminen ja aloitteen tekeminen.
        Tsemppiä vaan siihen ja voimia torjutuksi tulemiseen. Tämähän pätee sitten myös niiden 3kymppisten jne kohdallakin. Elämä on:(

Käytettyä tavaraa tulen saamaan toki, mutta siis ajattelin, että naiset jotenkin muuttuisivat jo tuossa parinkympin jälkeen ja lopettaisivat renttujen perässä juoksemisen. Mutta kerta näin ei ole, niin en aijo odottoo tosiaan sinne asti että ikäiseni naiset ovat 30-40v.. Joten rupean nyt vonkaamaan ihan tarkoituksella ja katson, mitä saan aikaiseksi. En ole siis aikaisemmin edes koskaan juossut naisten perässä mitenkään tarkoituksellisesti.

• MMies
        alkup.. kirjoitti:

Käytettyä tavaraa tulen saamaan toki, mutta siis ajattelin, että naiset jotenkin muuttuisivat jo tuossa parinkympin jälkeen ja lopettaisivat renttujen perässä juoksemisen. Mutta kerta näin ei ole, niin en aijo odottoo tosiaan sinne asti että ikäiseni naiset ovat 30-40v.. Joten rupean nyt vonkaamaan ihan tarkoituksella ja katson, mitä saan aikaiseksi. En ole siis aikaisemmin edes koskaan juossut naisten perässä mitenkään tarkoituksellisesti.

Kannattaako niiden naisten perässä juosta ihan "tarkoituksenmukaisesti", jos tarkoituksenasi on löytää vakaa kestävä parisuhde? Jos haet takaa yhden illan heilaa, niin niitähän on baarit pulloillaan, vakipanojen kanssa hiukan kovempi homma, mutta `Sen Oikean` löytämisessä menetetyn työn määrällä ei ole merkitystä. Niin ja näin, koska se `Oikea` ei etsimällä löydy, vaan tulee, jos on tullakseen.

Mutta niin, että naiset muuttusivat jo 2kymppisinä? Ei. Kuten eivät 2kymppiset miehetkään. Tottakai löytyy näitä poikkeuksia, jotka ovat aikuismaisia heti lähtöjään, että josko sinun kannattaisi kiinnittää huomioisi niihin luokkasi hiljaisiin tyttöihin?

• alkup..
        MMies kirjoitti:

Kannattaako niiden naisten perässä juosta ihan "tarkoituksenmukaisesti", jos tarkoituksenasi on löytää vakaa kestävä parisuhde? Jos haet takaa yhden illan heilaa, niin niitähän on baarit pulloillaan, vakipanojen kanssa hiukan kovempi homma, mutta `Sen Oikean` löytämisessä menetetyn työn määrällä ei ole merkitystä. Niin ja näin, koska se `Oikea` ei etsimällä löydy, vaan tulee, jos on tullakseen.

Mutta niin, että naiset muuttusivat jo 2kymppisinä? Ei. Kuten eivät 2kymppiset miehetkään. Tottakai löytyy näitä poikkeuksia, jotka ovat aikuismaisia heti lähtöjään, että josko sinun kannattaisi kiinnittää huomioisi niihin luokkasi hiljaisiin tyttöihin?

Tosiaan, jotenkin olen niin nuori, että vähän itsekin sekaisin, mitä hakee. Toisaalta haluaisin ehdottomasti vakaan parisuhteen, mutta toisaalta vielä sellainen kokemattomuus olemassa, että kiinnostaisi vähän "sekkailla" ennen kuin alkaa vakavaa suhdetta rakentamaan.

Olen kyllä koulumme hiljaisiin tyttöihin kiinnittänyt huomiota. Omalla luokallani yhtään minun makuuni kolahtavaa ei ole. Toiset näistä ovat varattuja ja useat kunnon gootteja, jotka eivät vain millään sovi minulle, ajatusmaailma olisi aivan erilainen. Ehkä kavereiksi, mutta ei parisuhteeseen. Sitten on koko koulussa kyllä rinnakkaisluokilla ihan potentiaaliakin omaavia hiljaisen oloisia tyttöjä. Ainut vain, että niihin on hiton vaikea saada mitään kontaktia. En ole yhdelläkään samalla kurssilla tälläisten potentiaalisten tyttöystävävaihtoehtojen kanssa. Satun näkemään heidät vain ohimennen käytävillä. Vaikea alkaa juttua heittämään ihan tuosta vain. Olen aina miettinyt mahdollisuutta, että esim. hyppytunti sattuisi sopivasti samaanaikaan ja menisin silloin rupattelemaan, mutta minkäs teet, kun ei ole ainakaan vielä sattunut. :) Nämä juuri minun typpiset, mutta toista sukupuolta edustavat henkilöt ovat kyllä mieleeni ja arvostan paljon tunnollisia tyttöjä, jotenkin he ovat vain yhtä tavoittamattomissa kuin minä kenties tyttöjen mielestä.

Kannattaako naisia lähestyä alussa ihan kaverimielessä, eikä antaa heti merkkejä kiinnostuksesta suhteeseen? No, ehkä tiedän tähän vastauksen itsekin, eli mistäs tiedän, vaikka nämä hiljaiset tytöt ovatkin aivan petoja luonteeltaan, joten jonkin aikaa on varmaan hyvä rupatella ja tutkiskella ennenkuin alkaa syvempään tutkimukseen. :)

Vaikka täällä tulikin nyt aika paljon sellaista kommenttia, että meinasin ihan masentua, niin uskon kyllä vakaasti, että minullekin löytyy mukava kumppani, vaikka jättäisin sen retun elämän väliin. Varmasti on tyttöjä, jotka ovat erilaisia. Ja jos mietin vaikka isääni, niin onhan tuo tuon äidin löytänyt, vaikka hiljainen maatalon poika onkin ollut ;) Tämä maapallo kun on täynnä parisuhteen tuotoksia, niin en voi uskoa, etteikö se onnistuisi myös minulta.

• Pete Siitin

Sinua liittymästä joukon jatkoksi?

Voi ne rentutkin pärjätä hyvin koulussa. Ei se kiellettyä ole. Kunhan vaan käyttäydyt vähän karkeammin ja käyt vloppuisin, ja miksi ei myös viikollakin vähän bailaamassa.

• implosion

Ei ainakaan alle 30-kymppisenä. Itse olen 31, ja olen viime aikoina huomannut pieniä kiinnostumisen merkkejä ikäisiltäni naisilta, joten toivottavasti ei tarvitse enää kovin montaa vuotta kärvistellä...

Sinun kannattaisi pohtia jaksatko odottaa vielä kymmenen vuotta vai kannattaisiko ehkä muuttaa omaa käyttäytymistäsi. Itse tein sen virheen, että uskoin koulussa opettajia ja valistajia ja yritin olla mahdollisimman ahkera, tunnollinen ja hyvä ihminen. Arvosanat, tutkinnot, työpaikat tai raha eivät ratkaisseet tätä peliä. Tekisin monia asioita toisin, jos voisin vielä palata lukioon... voimia!

• alkup..

Selvä juttu. Otan opikseni ja lähden tuossa joku viikonloppu katsomaan, miltä se biletys näyttää. Tosin ensin keskityn vanhojentanssiparilta vonkaamiseen ;D

Mietin vain että onkohan kysymys aina siitä, että naiset eivät olisi kiinnostuneita vai siitä, että me hyvin koulussa pärjäävät olemme suoranaisia nössöjä emmekä uskalla tehdä lainkaan aloitetta? Ja toistaalta näämme niin vähän ihmisiä, kun istumme netissä illat.

Renttuja en kyllä kadehdi muutoinkin kuin naisasian takia. Mutta siinäpä sitä onkin jo tarpeeksi :D

• ehkä palkitaan joskus, no itsellä tohon 30 ikävuoteen on vielä reilut 4v. Mutta uskon että jos olen vielä kolmekymppisenä edelleen sinkku ja en ole siihen mennessä tällaisena kelvannut niin uskon että olen siinä vaiheessa jo niin katkera että ei taida minun elämässäni parisuhdetta tulla ikinä tässä elämässä, sillä katkeruutta on jo ilmassa.

• Ei ole elämä hyvällä pohjalla jos vain odottaa hetkeä jolloin saattaa "kelvata" muille. Parempi varmaan etsiä jostain muualta sisältöä elämään, jos meinaa mielenterveytensä säilyttää.

Aika omituiset ovat nykyajan ihanteet, jos koulutuksella ja hyvillä tavoillakin pyritään vain seksiin.

• MMies
        DorkaM kirjoitti:

Ei ole elämä hyvällä pohjalla jos vain odottaa hetkeä jolloin saattaa "kelvata" muille. Parempi varmaan etsiä jostain muualta sisältöä elämään, jos meinaa mielenterveytensä säilyttää.

Aika omituiset ovat nykyajan ihanteet, jos koulutuksella ja hyvillä tavoillakin pyritään vain seksiin.

"Aika omituiset ovat nykyajan ihanteet, jos koulutuksella ja hyvillä tavoillakin pyritään vain seksiin."

Eiku ne pyrkii "parisuhteeseen" niiden kautta. Elämähän ei ole mitään ilman vakikumppania. Joo-oh.

• implosion
        DorkaM kirjoitti:

Ei ole elämä hyvällä pohjalla jos vain odottaa hetkeä jolloin saattaa "kelvata" muille. Parempi varmaan etsiä jostain muualta sisältöä elämään, jos meinaa mielenterveytensä säilyttää.

Olen käyttäytynyt luonteeni pakottamana tunnollisesti ja mallikelpoisesti vaikka siitä on ollut minulle selkeästi haittaa seksin kannalta. Yritin vain sanoa ettei kannata ottaa opettajien ja yhteiskunnan odotuksia liian kirjaimellisesti, sillä se on tuhoisaa seksin saannin kannalta :)

• kyllä perin järkevältä

:)
      Jos olisin kanssasi samassa koulussa niin luultavasti hakeutuisin seuraasi heti huomenna.

Fiksut pojat ovat kiinnostaneet minua aina. Mutta usein tulee sellainen olo, etteivät he päästäisi minua lähelleen. Tai juttu ei alkaisi muuten vain toimimaan.

Sen takia on käynyt useammin mielessä joku renttu kuin fiksu poika.

Fiksut pojat ovat usein myös vaativia.
      Onneksi nyt kuitenkin kerran minusta kiinnostui fiksu poika, hyvännäköinen, rauhallinen. Sanoisin , että melkein täydellinen tyyppi kiinnostui minusta. Vika ei ollutkaan enää ulkonäössäni, vaan poika oli vaativa luonteeni suhteen. Eikä siitä sitten mitään tullut.

Toivon mukaan ymmärsit mitä ajoin takaa. :)

• muiden vastauksia

Siis rentuthan saa aina naiset. Mutta jos olet suht fiksu ja ihan ok näköinen, tulet saamaan paljon naisia 20 ikävuoden jälkeen.

• hone-y

ovat aina kiinnostuneita fiksuista pojista. Tottakai, vakalle kansi ja niin edelleen...

Asiaan löytyy tosin myös tieteellinen selitys: yksilön kognitiivisten taitojen kehittyminen. Ajattelun kehittyessä ihminen pystyy ajattelemaan laajemmaltikin kuin vain siltä kannalta, mitä muut arvostavat tai mikä vain on ihanaa. Viimeistään tässä vaiheessa nainen rupeaa arvostamaan miehessä muutakin kuin ulkonäköä ja imagoa, esimerkiksi sitä onko mies käytökseltään moitteeton, vastuuntuntoinen ja naiselle kaikin tavoin sopiva kumppani. Samalla karisee harhaluulot vaikkapa parisuhteesta tai unelmien prinsseistä.

• nimimerkki

no eiköhän se ole ihan naisesta kiinni. Ikä tuo näkemystä joten tuskin kukaan kypsempi nainen pultsaria haluaa kummpanikseen. Kun olet kunnollinen sinut kyllä huolitaan mutta ehkä olisi parempi että tekisit jotain että kelpaisit jo nyt naisille. Elämä on melko tyhjää jos vain odottaa että kelpaa naisille tai tekee rahaa. Kaikille ihmisille sopivat neuvot parisuhteen hankinnassa ovat tietenkin että ole aloitteellinen; älä vaadi liikoja.

• cathy_

Riippuu ihan siitä, millaista tyttöä etsit. Meitä fiksuista pojista pitäviä fiksuja nuoria neitoja on paljon:). Jollet sitten kuitenkin haikaile jonkun bileprinsessan perään?

• alkup...

Jätän kyllä nämä bileprinsessat ihan omaan arvoonsa. Heille löytynee se bileprinssi jostakin, eli en tosiaankaan edes kuvittelisi seurustelevani minkään mielettömän bilehileen kanssa, koska itse olen täysin vastakkaista tyyppiä. Tunnen kyllä näitä bileprinsessoja ja joskus tulee juteltuakin ja olen vain mielessäni todennut että "ei näin!". Jututkin ovat yleensä näillä ihan omissa maailmoissaan. Mutta se on heidän tapansa elää elämäänsä ja totta kai heillä on siihen oikeus.

Kyllä teitä fiksuja tyttöjä varmasti on ja eiköhän joskus joku tule vastaankin. Tai varmasti tuleekin - se on vain ajan kysymys milloin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe