SUKU ON HYVÄ KUN VÄLIT ON POIKKI EI TARVII NÄHDÄ VENYNEITÄ KATKERIA NAAMOJA.HAPPAMIA SANOI KETTU PIHLAJANMARJOISTA.
KUN EI OLE TEKEMISISSÄ
6
2311
Vastaukset
- olet oikeassa
olet oikeassa.
- valita....
ainoa mitä voi valita on se ettei ole niiden kanssa missään tekemisissä
- joo............
valita.... kirjoitti:
ainoa mitä voi valita on se ettei ole niiden kanssa missään tekemisissä
Onneksi seuran voi itse valita. Sukulaiset on perseestä ja syvältä sieltä.
- sitten
kauheita sukulaisia..mä ainakin oon sukurakas.
- ole tekemisissä sukulaisten...
Miekään en ole tekemisissä sukulaisten ja perheen kanssa. Olen alkoholistiperheestä ja olen käynyt terapiassa 20 vuotiaasta asti ja olen nyt jo yli nelikymppinen nainen. Olen pärjännyt paremmin elämässä kuin muut sisareni ja vanhempani ovat syrjineet minua sen takia. ilmoitin äidilleni, että minulla menee hyvin, niin sonoi, että ei voi enempää kiinnostaa, se on ollut aina välinpitämätön minua kohtaan. Johtuu varmaan siitä kun nuorempana lähdin siitä alkoholisti ympäristöstä, kun halusin parempaa elämää. Äitini olisi halunnut, että jään hoitamaan heitä ja sisaruksiani.
- katunoppa
Mistähän se juontaa juurensa,kateudesta vai omanarvon pönkittämisestä,nuorin yleensä jalkoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229