VIHELLÄN PELIN POIKKI!

desavuu

Mahdottomaksi käy tämä vääntö. Tälläisen poliittisen vuorovaikutuksen seuraaminen on aivan mahdoton saavutus ainakin "meikäläiselle".
Ikäni olen ollut politiikan "ulkopuolella" ja siellä aion pysyä. Minulle politiikka ei merkitse mitään, vaan ihminen sen takana. Puhujan sanoma merkitsee, ei puhujan puolue.
Minusta on turha yleistää, että Kepu sitä, Kokoomus tätä, Vasurit sitä tätä jne.
ÄRSYTTÄÄ koko RYHMÄKURI! Ihminen on yksin syntyessään ja kuollessaan, miksi jotain muuta sillä välillä. Yksilön vapaus kunniaan!
Joka kerta, kun on mahdollisuus äänestää, äänioikeuteni käytän, koska turha protestoida, jos ei ole äänestänyt. Puoluetta en ole koskaan äänestänyt, vaan aina ihmistä.
Sitoutumaton ja vapaavaikuttaja olen, mutta vain sanoina - en todellakaan politiikassa puolueeseen mitenkään sekaantunut. Tällä palstalla jo näkee sen kierouden, jota he harrastavat - kaiken ohessa käytetään sanoja "sitoutumaton" ja "vapaavaikuttaja" väärin!!

29

1901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

vanha bimbo? suurella tekopyhällä sydämellä

• Jyväskylän mlk

Hei, etpäs ole kommentoinut tuota ennakkopäätöstä.
      Sinähän tässä äsken vielä "panit lusikkasi tähän soppaan".

• desavuu

tätä luettavaa, mutta malta hetki pieni, niin "pari sanaa" tyylilleni uskollisena saatan kommentoida. Iltahan on vasta nuori.

• Veit ajatukseni ja laitoit sen kirjoitettuun muotoon kiitos.

• desavuu

ja pieni rutistus.

• Oululainen

Jokin aika sitten sanoit sitoutumattomien harovan rusinat pullasta. Uskottavuus murentuu.

• desavuu

Pura kiukkus muualle tai näytä sanas toteen. Täällä on pyörinyt kaikenlaista kirjottajaa ilman rekisteröintiä, nyt puhut aidolle Desavuulle.

• tuota...

puhallella pitkin ja poikki.Eriasia on tehoaako se.

• se ainakin

tehoaa kun jättää lukematta ja tietty vastaamatta

• desavuu
        se ainakin kirjoitti:

tehoaa kun jättää lukematta ja tietty vastaamatta

ja uppos. Ei tartte lukea saati vastata. Tyhmempikin ymmärtää kuka kirjoittaja on, jos on selvä "nikki"!

• Turisija

joskus. Silloin, kun asiaa löytyy! Minäkin vilkaisen joskus ohimennen tänne ja luen aina, jos huomaan sinun ja muutaman muun nimimerkillä kirjoittamia viestejä.

Itse en voi Haapaveden nykyisiin asioihin ottaa kantaa, koska asun muualla. Omalle keskustelusivustolleni toimitan jonkin kerran kuussa muistelmia ja valokuvia.

• desavuu

Kävin sivuillasi päivänä muutamana, kirjoitin tekstin yhdestä koulukuvasta, mutta en osannut "laittaa kaikkia systeemejä oikein" - viesti ei näkynyt oikein, joten painoin "eiku - nappia". Ajatus on kysyä neuvoa joskus..
        Kiva nähä sua. Näkyillään.

• kun kuitenkin

äänestät ihmistä äänestät puoluetta,sille et mitään voi.Ei yksittäinen edustaja taikka ihminen pysty vaikuttamaan eduskunnassa mihinkään asiaan.Eduskunnassa asioista päättä tosiasiassa noin kymmenen ihmistä ,ryhmäpuheenjohtajat ja puolueen puheenjohtajat,loput ovat napin painajia ja taustamölyn aiheuttajia.Minä en itse äänestä enään eduskuntavaaleissa ,niissä ei pysty tosiasiassa vaikuttamaan.Kunnallisvaalit on asia erikseen ,niissä voit vaikuttaa ympärilläsi tapahtuviin päätöksiin ja päätöksen tekijöihin.

• harkita.

Siis,että äänestäs vain kunnallisvaaleissa.

• tuohon sanaan

ryhmäkuri paremmin. Sillä on hyvin kielteinen leima, mutta tosiasiassa se on hyvin tärkeä asioiden hoidon apu. Yksittäisen ihmisen on vaikea saada mitään aikaiseksi. Ajattele, millaisia valtuuston kokoukset olisivat, jos mitään asioita ei olisi käsitelty etukäteen, valtuuston kokoukset olisivat kaaos. Kaikki tekisivät omia esityksiään, joissa olisi usein vain pieniä eroja muiden esityksiin. Yllättäen saattaisi mennä läpi jokin radikaali esitys, jolla on lopulta vain muutama kannattaja ja joka on kaukana enemmistön tahdosta. Ryhmässä näitä asioita voidaan käsitellä ja hakea samansuuntaisten ajatusten kesken kompromissia. Tällöin enemmistön kanta tulee kompromissina voimaan. Ryhmän kautta yksittäisen ihmisen on mahdollista vaikuttaa paremmin. Kun asian saa selitettyä omalle ryhmälle, sitä voidaan siinä porukassa pohtia ja hakea asialle sellaista muotoa, että se olisi mahdollisimman monelle sopiva. Politiikka on kompromissien tekoa. Asian hoitaminen omassa ryhmässä on siksi myös tärkeää, että VALITETTAVASTI politiikassa tehdään politiikkaa, eli jos toisen puolueen ihminen esittää asiaa, siihen suhtaudutaan kielteisesti. TÄmä näkyy erityisesti Haapavedellä. Yksimielisiä päätöksiä on harvoin, koska tämä pieni protestiporukka vastustaa kaikkea periaatteesta. Jos esim. keskusta ei olisi etukäteen hakeneet yhteistä kompromissia jonkin jäsenensä asialle, mitkään esitykset eivät menisi läpi.

• desavuu

asiasta tämänkin puolen. Ja oikeassa olet, mutta siltikin kannatan yksilön vapautta. Politiikassa on omat sääntönsä, sen ymmärrän.
        Kiitos vielä neuvoista.

• sinun ajatuksiisi,sillä nuin minäkin akjattelen omaa
      poliittista taustaani.

• desavuu

sellaista mihin sinä et voi yhtyä! En kuulu siihen sinun "haukutaan kaikkia haukkumisen ilosta" enkä "kuka parhaiten haukkuu" porukkaan. Ja vielä vähemmän "anteeksi en pyydä" tai "nyt kumitetaan koko ketju" porukkaan.
        Te ette anna kellekään arvoa poliitikan- ettekä uskonnon alalla.
        Älä yritä samaistaa minua sinuun, kiitos.

• desavuu kirjoitti:

sellaista mihin sinä et voi yhtyä! En kuulu siihen sinun "haukutaan kaikkia haukkumisen ilosta" enkä "kuka parhaiten haukkuu" porukkaan. Ja vielä vähemmän "anteeksi en pyydä" tai "nyt kumitetaan koko ketju" porukkaan.
        Älä yritä samaistaa minua sinuun, kiitos.

minun ajatus maailmasta.Jokainen ihminen on YKSILÖ ja takia sinä et voi LIITTÄÄ mihinkään PORUKKAAN.
        En kulje LAUMAN MUKANA.

• me se
        j.jussiW-T kirjoitti:

minun ajatus maailmasta.Jokainen ihminen on YKSILÖ ja takia sinä et voi LIITTÄÄ mihinkään PORUKKAAN.
        En kulje LAUMAN MUKANA.

on huomattu, että jussi on eksynyt lammas.

• lauman perässä
        j.jussiW-T kirjoitti:

En kulje LAUMAN MUKANA.

sinä kuljet.

• desavuu

Jussin viesti: "helppo yhtyä sinun ajatuksiisi, sillä niin minäkin ajattelen omaa poliittista taustaani."
      Vastaus:"Paljon oli kirjoituksessani sellaista mihin sinä et voi yhtyä! En kuulu siihen sinun "haukutaan kaikkia haukkumisen ilosta" enkä "kuka parhaiten haukkuu" porukkaan. Ja vielä vähemmän "anteeksi en pyydä" tai "nyt kumitetaan koko ketju" porukkaan.
      Älä yritä samaistaa minua sinuun, kiitos."

• sinä HAUKUT MINUA.Ja mistä syystä nämä HAUKKUMISET TULEVAT sitä on vaikea yämmärtää MAALAISPOJAN?

• kannattaakin

varmistaa, että mitään ei jää jussin viestien alapuolelle, kumittaa varmasti, erittäin epäluotetava.

• peiliin
        j.jussiW-T kirjoitti:

sinä HAUKUT MINUA.Ja mistä syystä nämä HAUKKUMISET TULEVAT sitä on vaikea yämmärtää MAALAISPOJAN?

Sieltä näet haukkujan.

• desavuu

Monta kirjoitusta taas pyyhkiytyi pois, kun Jussia ei miellyttänyt lukemansa vastaukset.
        Täytyy sanoa, että lapsellisuus menee liian pitkälle.

• peiliin kirjoitti:

Sieltä näet haukkujan.

peiliin on huono katsoa.

• kannattaakin kirjoitti:

varmistaa, että mitään ei jää jussin viestien alapuolelle, kumittaa varmasti, erittäin epäluotetava.

RAUKKA joka poisti sen minun aloitukseni eilispäivänä?

• ku että
        j.jussiW-T kirjoitti:

RAUKKA joka poisti sen minun aloitukseni eilispäivänä?

huomasin "portsarin viestin" kolomannen sivun lahes puolivälistä nousseen toisen sivun alareunaan. Poistu siis yli kymmenen viestiä yhtäkkiä. Huomasko kukkaan?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe