Olen menossa kyseiseen hotelliin ja mielelläni kuulisin kommentteja jo etukäteen-vielä on kuukausi lähtöön, joten aikaa on vastata. Hotellin nimi on ilmeisesti vaihtunut tms.äskettäin-mutta täälä nimellä olen sen varannut.
Kaikenlaiset vastaukset kiinnostaa niin kuin- merkkiset-kiitos
Hotelli ALLEGRO AGADOR
4
650
Vastaukset
- utelias
se on nykyään CARIBBEAN VILLAGE AGADOR...
tein tarkastuksen. Eikö kukaan ole ollut kyseisessä hotellissa kun ei vastausta kuulu...- Sandra28
Mielelläni minäkin kuulisin mielipiteitä kys. hotellista, kun matkataan sinne maaliskuussa!!!
- On On
Sandra28 kirjoitti:
Mielelläni minäkin kuulisin mielipiteitä kys. hotellista, kun matkataan sinne maaliskuussa!!!
Käykääpä Otsikossa Matkakertomukset, siellä ko hotellista tuore juttu Joulukuulta !
- utelias
On On kirjoitti:
Käykääpä Otsikossa Matkakertomukset, siellä ko hotellista tuore juttu Joulukuulta !
siellä oli tosi hyvä raportti kyseisestä hotellista, mutta jos joku on käynyt niin mielellään vielä kuultaisiin lisää-esim. niistä 7heng.huoneista.onko ne lähellä muita-normaaleja huoneita vai jossain erillisessä rakennuksessa tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309