Elikä paljonko noin maksaa punakorvakilpikonna eläinkaupassa ja kasvattajalla?
Olen kiitollinen vastaajille.
Punakorvan hinta
10
1015
Vastaukset
- siru
moni antaa ihan ilmaiseksi pois, mutta tarttee olla tarkka että saa terveen. itse myin 10 eurolla viimeksi konnan pois.
- don....
Valkata kolmesta mieleisesi. Kaksi pirteää yttöä ja veijaripoika ilmaikseksi, kunhan sinulla on konnallesi tarvittavat välineet.
donovan61@suomi24.fi - ei..
taida eläinkaupoissa enää punakorvia olla myynissä, koska niitä on jo liikaa. Meille on pelastettu useita konnia joita ihmiset ovat jättäneet heitteille. Vaikuttaisi että punakorvat ovat tällähetkellä suomen huonoimminkohdeltu lemmikki:(
- siru
tosi on että osalla on huonosti hoidettuja konnia, kaikki ei vaivaudu hankkimaan tarpeeksi tietoa hoidosta. näin kyllä vasta jonkin eläinkaupan ilmoituksessa konnia 5 euroa kpl.
- -MEA-
siru kirjoitti:
tosi on että osalla on huonosti hoidettuja konnia, kaikki ei vaivaudu hankkimaan tarpeeksi tietoa hoidosta. näin kyllä vasta jonkin eläinkaupan ilmoituksessa konnia 5 euroa kpl.
Tietääkä kukaan mistä voisi saada halvalla jonkin maakilpikonnan..?..Olisin kiitollinen vastauksesta. Jos jollain on myytävänä jokin maakilpikonna ottakaa yhteyttä.
Puh. 050-3033720
Säh. memmeli_@hotmail.com
Ps. Minulta saisi hyvän kodin.. :)
- sanoi..
ilmaiseksikin saa:) itse sain 2poika konnaa. toisella oli kilvessä lommoja mutta nykyään voivat ihan hyvin kun niitä hoiti oikein:)
ja antoi tarvittavia lisäravinteita jne.. ja tuoretta ruokaa ja liikuntaa niin terveenä ovat olleet:D niin ja btw omat altaat:)- eläinkaupasta..
itse maksoin 20e punakorva vauvasta, se oli noin 5cm pitkä =)
- ria17
minun mielestä ne maksaa 200e tai 400e
- kiinnostunut
Otetaan/ostetaan nimelliskorvauksella.
0-10v punakorvakilpikonnia asumus saa tulla mukana/hankin tarvittaessa nopeasti tilan. nuorempana meillä on ollut kilppareita, mutta äiti antoi ne pois, koska sanoin, että en enää leiki konstan kanssa, koska se puri mua. :(, nyt halu saada ihka omat punakorvat:)
yhteydet: roooope@gmail.com - konnallekoti
Meilläkin punakorva etsisi kotia,jossa sille olisi enemmän aikaa.Ikää vajaa 20v,poika,ei kovin iso.Rescue tapaus.Mukaan saa kaiken konnalle kuuluvan.Rahaa emme halua,vain hyvän kodin.
sande_85_@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106