Pojat reilu 3v ja kohta 2v. Asustavat kaksin isossa n13-15 neliön huoneessa.Katto on paneeli ja valkoinen kuultolakattu.Lattia pähkinän ruskea laminaatti.Pojilla jatkettavat valkoiset sängyt ja valkoinen kirja/leluhylly. Pojat tykkää autoista,nalle-puhista ja dinoista. Piirtäminen on hauskaa myös. Mitä värejä ja kankaita suosittelisitte? Toinen pojista on huumori miehiä ja vauhti veikko,toinen totisempi ja rauhallisempi.
Huoneessa on myös pöytä ja kaksi pitkää penkkiä odottamassa oikeaa väriä. kiitos jos vinkkejä keksitte. Minä olen ihan avuton sisustaja ;)
Vihjeitä
Kiitos kaikille
3
972
Vastaukset
- Lisäys
tarkotus olisi siis maalata/tapetoida seinät.Verhot ja muut tekstiilit myös ,olisi tarkoitus hankkia.
- paljon erilaisia...
ideoita...sieltä minäkin hain idean ja itse sitten teen...
http://www.lastenhuone.fi/catalog/main.php - olis
jos maalaisit huoneen kahdella eri värillä, yläpuoli toisella ja alapuoli toisella. Väliin sitten leveä kaistale liitutaulumaalia, saa lapset luvan kanssa toteuttaa itseään.
Tekstiilit sävy sävyyn ja voithan itsekkin taiteilla liiduilla sopivia kuvia kankaista seinälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 691230
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12861- 34836