Olen lähdössä huhtikuussa Bp:iin. Onko kellään kokemusta Sissi hotellista. Minkähänlaista ilmaa pitelee huhtikuun alussa?
Hotelli Sissi & ilmat huhtikuun alussa
1
576
Vastaukset
- Hertha
Sissin sijainti on ihan "mukiinmenevä", jos jaksaa kävellä normaalisti. Pidin siitä, että Tonavan monet sillat saattoi "katsastaa" lähtemällä vain yhteen suuntaan.
Yhteydet metroon ja raitiovaunuihin eivät ole pitkät. Hotellin ympäristö oli rauhallinen ainakin silloin, kun itse asuin siellä. Aivan vieressä on toinen pienehkö hotelli. Hotelli oli siisti, ja mielestäni äänieristys toimi - jollei sitten ollut naapureita. Aamiaishuone oli viihtyisä, aamiaisessa ei ollut moittimista.
Itse kävin Budapestissä toukokuun puolivälissä, ja silloin oli täysi kesä. Ainakin yhtenä päivänä oli 26 astetta lämmintä. Huhtikuun alun tavanomaisen sään varmasti saat udeltua valitsemaltasi matkatoimistolta. Jos teet vallan omatoimisen matkan, kokeile, olisiko Google avuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259