17. päivä Tammikuuta 2003 Perjantai
Kuopion vankila 95 päivää vapautumiseeni.
Tänään minua jännittää lähtö Keravalle, mutta aikomukseni ei ole että jäisin sinne pitemmäksi aikaa, kun vankilaviranoomaiset kysyvät, että missä haluaisin kärsiä rangaistustani, niin vastaan, että Kuopion vankilassa.
Tänään täytyy kertoa asianajajalle etten halua valittaa tuomiosta koska haluan päästä vapaaksi ennen kesää, valittaminen voi pidentää vapautumisenajankohtaa.
JOs päätän olla valittamatta niin lähtö Keravalle on luullakseni tulevana Maanantaina. Pääsen hyvään aikaan vapaaksi, heti vapauduttuani muutamme uudelle paikkakunnalle ja silloin myös kevät on parhaimmillaa.
Jännittää vain tuo Keravalle lähtö.
(Muita päivän askareita)
Kävin äsken vankilan Notaarin luona ja hän kertoi, että jos olisin valittanut niin uusi käsittely olisi saattanut olla vaikka vuoden kuluttua, toivon vaan ettei kukaan osapuolista valita tuomiosta.
Voihan Keravalla olla hyvä, mutta sinne matkustaminen on inhottavaa.
NOtaari kertoi myös vankilaoikeudesta joka järjestetään Sörkän vankilassa, tämä oikeus on muistaakseni 4.2.2003. Maanantaina sitten lähden ja vapaus koittaa 21.4.2003 ja tämän jälkeen elän loppuelämäni ihan lakia kunnioittaen ja noudattaen.
Toivottavasti saisin olla rauhassa Keravalla ettei kukaan kiusaisi ja toivon että vartijat ja muut henkilökuntaan kuuluvat olisivat mukavia.
Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Kalterintakaa Osa 9.
kalterintakaa
1
549
Vastaukset
- bansku*
voi pientä ku sua pelotti, tuli melkein itku. tuona päivänä,(katoin päiväkirjastani) olin juuri saanut vasta ajokortin ja huristelin autolla helsinkiin kavereitteni kans..ja mahassa kasvoi pieni elämänalku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022