mikkeli osti tehtaan meille veronmaksajille.eihän se paljoa paina entisen velkataakan lisäksi
mikkeli
7
1095
Vastaukset
- Mikkeli osti?
Jonkun lopetusuhan alla olevan lafkan?
- osti tehtaan
aurajoki.sinkitystehdas meille
- mikkeli hiipuu
osti tehtaan kirjoitti:
miksi kaikki pitäisi nähdä vain taakkana.Ehkä se lafka työllistää vielä joitain..
- toiminna olevan
mikkeli hiipuu kirjoitti:
miksi kaikki pitäisi nähdä vain taakkana.Ehkä se lafka työllistää vielä joitain..
kannattavaakin, ei taida ihan lähellä olevan samanlaista puljua.
- Mar
osti tehtaan kirjoitti:
Minun ymmärrykseni mukaan Aurajoki on ollut Mikelissä jo iät ajat. Ainakin mä oon ollu joskus 15 vuotta sitten kesätöissä Aurajoki Oy:ssä. Et semmosta...Käykää kattoo ja kysyy lentokentäntien peränurkasta kuinka pitkään kyseinen ns. tehdas on siellä ollut...
- lue länsi savosta
Mar kirjoitti:
Minun ymmärrykseni mukaan Aurajoki on ollut Mikelissä jo iät ajat. Ainakin mä oon ollu joskus 15 vuotta sitten kesätöissä Aurajoki Oy:ssä. Et semmosta...Käykää kattoo ja kysyy lentokentäntien peränurkasta kuinka pitkään kyseinen ns. tehdas on siellä ollut...
länsi savossa oli.kaupunki ostaa aurajoen kiinteistöt ja rakentaa vielä lisää muutaman tuhat neliötä.kyllä luulisi yrityksen pärjäävän
- Anonyymi
Up.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011704
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2731100- 691011
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 38972