Hei,
Saavutaan iltapäivästä Los Angelesiin, suositelkaa paikkaa mihin kannattaa majoittua ( löytyy illaksi joku kiva ravintola tms. ) ja seuraavana aamuna jatkamme heti Joshua threehin päin ja sieltä jatkamme eteenpäin ( eli mieluiten siitä matkan varrelta ettei tule paljon lenkkejä ajettavaksi, ) Kiitos
Mihin majoittua 1 yöksi...
4
537
Vastaukset
- kysymykset ovat niitä
kaikkein vaikeimpia :). Mihin yhdeksi yöksi Los Angelesissa? Se on niin iso paikka, että voisit yöpyä ihan missä vaan. Osittain vastasitkin itse kysymykseesi, eli jostain siitä matkan varrelta voit katsoa mieleisen yöpaikan. Netistä löytyy tarvittava tieto karttoineen jne.
- matkalainen....
Heips, päädyttiin ottamaan hotelli San Bernandinosta, ajomatakaa lentokentältä noin tunnin verran ( ajateltiin että voitetaan siinä aikaa seuraavalta päivältä ) toivottavasti oli hyvä ratkaisu...
- Hollywood
matkalainen.... kirjoitti:
Heips, päädyttiin ottamaan hotelli San Bernandinosta, ajomatakaa lentokentältä noin tunnin verran ( ajateltiin että voitetaan siinä aikaa seuraavalta päivältä ) toivottavasti oli hyvä ratkaisu...
Mitä siellä san bernandinossa oli?
Hollywoodin aluetta olisin suositellut, olisi ollut los angelesia parhaimmillaan yhden illan aikana ja hyviä ruokapaikkoja jne, illaksi. No toivottavasti viihdyitte. - Nimetön
Hollywood kirjoitti:
Mitä siellä san bernandinossa oli?
Hollywoodin aluetta olisin suositellut, olisi ollut los angelesia parhaimmillaan yhden illan aikana ja hyviä ruokapaikkoja jne, illaksi. No toivottavasti viihdyitte.Ollaan menossa vain yhdeksi yöksi, kyselin missä kannattaisi yöpyä kun matka jatkuu Joshua Treen kautta Grand Canyonille. Los Angelesiin menemme autoreissun jälkeen loppulomasta ja juuri Hollywoodiin ajattelimme majoittua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174