Otan tämän päivän vastaan ilman viinaa ja lupaan itselleni että en juo tänään.
24/1 2007 Keskiviikko
21
1066
Vastaukset
- Papio1
Raitis keskiviikko tänään.
Voi että ois nukuttanut vaan ei auta, pakko vahtia että vaimo menee töihin. Tänään on raitis keskiviikko se on saletti. Huomenta kaikille!!
- åpoi
kaiku on askelten
- ambivalenttineN
Raittiina olen ollut ja raittiina olen tänäänkin. Oon vaan ollu niin poikki uuden työpaikan ansisosta, että en ole jaksanut tulla ilmoittamaan raittiuttani. Lupaan nyt jo tänään, että olen ainakin perjantaihin asti raittiina. Perjantaina tuun taas ilmoittaan miten menee, koska vielä en uskalla luvata pe illasta yhtään mitään.
Vaikka mä oon ollu aika poikki kahden ekan työpäivän jälkeen, niin se on ollut ihan tervettä väsymystä. Mä tosiaan pidän työstäni ja tänään menen taas tosi innolla töihin. En muista millon oisin viimeeks odottanut töihinlähtöä näin innokkaasti! Täytyy sanoa, että tää on tosiaan aivan ihana tunne! :)
Oikein hyvää ja raitista päivänjatkoa kaikille! Niin ja ilmoitampa vielä sen, että täällä tulee taas lunta *jippii* :) Toivottavasti lumi ei sula heti pois, koska mun on päästävä hiihtään vielä tänä talvena ja toivottavasti jo viikonloppuna! :)- törpöttelijä
tänäänkin. Ja täytyy sanoa että on hyvä olo ilman viinaa!
- työstäsi!
Olenkin odotellut "ilmoittautumistasi". Ei sinun tarvitsekaan luvata perjantai-illasta vielä, kyllä se raittius kertyy helpoiten päivittäin.
- karbidi
et viihdyt hyvin duunissas! Sama oli mullaki v.-68, ku alotin työnteon. En osannu kuvitella parempaa hommaa sillon 17 vuotiaana.
Vanhan viisastuneen varootuksen sana: opi asiallisis paikois sanoo EI ja sit jos kuitennii parinkymmenen vuojen peräst alkaa kiristää, ni häivy toisiin hommiin! Mää en häipynny ja niimpä just tänään sovittiin kutistajallani käydessäni Cipralexin rouskutuksen jatkamisesta!
Se on rankka juttu, kus about 10 vuotta ollu työkyvyttömyyseläkkeellä, eikä tuska hellitä; johan sitä töissä ollessakin tuli riuduttuu ainaskii viis viimestä vuotta tilanteen jatkuvasti pahetessa!
Jaa, et mitenkö tää vuojatus liittyy A-tuotteisiin? No ei nimenomaan mitenkään, mutta mikä voikaan sitten olla moisen tilan seuraus...?
But so far, so good, paitsi mitä ne iltaröökit vielä harmittaavatten! - ambivalenttineN
karbidi kirjoitti:
et viihdyt hyvin duunissas! Sama oli mullaki v.-68, ku alotin työnteon. En osannu kuvitella parempaa hommaa sillon 17 vuotiaana.
Vanhan viisastuneen varootuksen sana: opi asiallisis paikois sanoo EI ja sit jos kuitennii parinkymmenen vuojen peräst alkaa kiristää, ni häivy toisiin hommiin! Mää en häipynny ja niimpä just tänään sovittiin kutistajallani käydessäni Cipralexin rouskutuksen jatkamisesta!
Se on rankka juttu, kus about 10 vuotta ollu työkyvyttömyyseläkkeellä, eikä tuska hellitä; johan sitä töissä ollessakin tuli riuduttuu ainaskii viis viimestä vuotta tilanteen jatkuvasti pahetessa!
Jaa, et mitenkö tää vuojatus liittyy A-tuotteisiin? No ei nimenomaan mitenkään, mutta mikä voikaan sitten olla moisen tilan seuraus...?
But so far, so good, paitsi mitä ne iltaröökit vielä harmittaavatten!Pelkään vaan, että en kestä edes niinkään pitkään, koska mulle on jo näin nuorena ilmenneet nää työssäjaksamis ym. ongelmat. Mutta päivä kerrallaan myös jaksamisen suhteen. :)
- raitistelijasuotuulia
raittiin päivän.
- Cettuz!
Raittiina menee lunta tupruttaen.
- veska58
olen tässä pähkäillyt mielessäni ja tullut siihen tulokseen,että mitä sitä hyvää päivää pi-laamaan viinan kans läträämällä.
- Systerin
aikomukset. Elämä ilman viina on ihanaa! (tänään ainakin) Lääkäri sanoi verikokeista: "Loistavat tulokset!" Ihanaa, jotain tervettä meikässäkin!!! Maksakokeet otettiin - yllätys yllätys - lääkityksen takia.
- veska58
Olipa mukava lukea että arvot on hyvät.Hieno
talvipäivä kuluu kohti loppuaan raittiina.Hyvää
jatkoa. - karbidi
sanos mullekkii omaleguri eilen, kus käin vuoshuollossa ja labrakokeita kuulemassa. Ja samasta syystä multakin maksa-arvot tutkittiin.
Eli samoin sanoin: ihanaa, jotain tervettä meikässäkin!!!
- mussukka1
Taas on saanut takka oman annoksensa, minä kun päätin joskus syksyllä, että lämmitän mahdollisimman paljon puilla. Saunankin pistin jo tuleen ja enkelinkuvia pääsee vihdoin tekemään.
Minä päätin ottaa niskalenkin lievästä alakulosta ja ensi syksynä hankin kirkasvalolampun, jos tämä pitkä pimeys on jokavuotista.
pörrille: meillä on niin pieni yhteisö, että täällä ei edes riitaa saa aikaan. Minä olen enemmän saavana kuin antavana osapuolena.
Naapuri oli viikon koomassa, mutta kyllä sen tiesi jo silloin, että huonosti oli asiat. Nyt meillä on sellainen pieni piiri ja käydään lesken luona vuorotellen.
Kaikille leppoisaa keskellä viikkoa iltaa ja saunaan taidan ottaa omenamehua.- karbidi
mitään asiaa sinne saunaan, ku tuleen sen sanoit tuikannees :)
- ext
Raittiisti alkoi päivä -15 asteen pakkasessa, ja samaa rataa on jatkunut iltaan saakka. Pakkanen vaan kirinyt. Lenkillä on käyty ja saunassa. Olo on oikein hyvä. Saunakaljaa ei tehnyt mieli.
- ext
Hyvä on ollut keskiviikko. Raitis ja reipas. Pakkasta -15, hiihtoa ja saunaa. Ei saunakaljaa. Hyvältä tuntuu sanoa se ääneen.
- ext
Oho. Nyt tuli viesti kahteen kertaan. Siis ensin lähetin ja tuli ilmoitus, että ei mene perille jonkun häiriön takia. Sitten laitoin uudestaan ja huomasin, että se ensimmäinenkin sinne oli tulla tupsahtanut. No, samat asiat kahdesti. Ei kai se haittaa!
- veska58
Tämä tästä päivästä,raittiina on oltu ja nyt hyvää yötä.
- Nimetön
Oon raitistellu koko tämän vuoden!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778