Bensan osto

Usassa

Jotain hankaluuksia lukenut bensan ostosta? miten tuo homma pitäs toteuttaa? Löytyykö seteliautomaatteja?

7

1854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tankannut

Riippuu osavaltiosta ja bensayhtiön politiikasta. Joissain osavaltoissa asiakas ei saa tankata itse (näin oli ainakin joskus aiemmin). Ajat tankille, henkilökunta tulee kysymään paljonko haluat (tankki täyteen=please fill up) tai voita sanoa esim. viidellätoista dollarilla.

Monessa paikassa olen myös tankannut automaatilla tai maksanut kassalle tankkauksen jälkeen.

Lue kylttejä asemalla ja katso mitä muut tekevät, apuakin voi kysä.

• kasilaukku

Muistaakseni jossain muussakin osavaltiossa ei saa itse tankata, mutta Oregonissa nyt ei ainakaan. Joka on muuten tosi mukavaa, annat vaan luottokortin ja istut mukavasti autossa. Joissain paikoissa pestaan viela ikkunatkin samalla. Siina ei ole suomalaista kylma-asemaa ikava...

• Escalade

Jos on luottokortti taskussa, pääsee kaikkein helpommalla. Yleensä kaikilla asemilla on bensamittareissa luottokortin lukija. Käteisellä maksaminen hoituu useimmiten niin (ainakin Floridassa), että ajat auton mittarille, marssit sisään huoltikselle ja maksat kassalle esim 40 usd ja sanot mikä mittari. Etukäteismaksu siis.
      Helppoa sekin tosin.

• mitäaa

Ohiossa ainakin omalla kohdalla olen toiminut ihan kuten suomessa aikanaan. Auto mittarille, tankkaat, maksat sisälle.

• -H-

Floridassa tankkasin visalla Shellin automaatista, hiukan pään vaivaa aiheutti se että automaattiin piti syöttää zip-code ennenkuin menovesi alkoi verrata. Tovi piti päätä raapia, mutta totesin että ne haluaa sen tiedon mitä ilmeisimmin jotain tilastoja varten vaan ja näpyttelin oman suomalaisen postinumeron ja johan lähti pumppu pelaamaan. Key Largossakin jossain kaupassa kysyivät zip-codea jotain statistiikkaa varten, myyjälle saattoi sanoa että turisteja ollaan mutta automaatille piti siis sama asia kertoa numeerisesti.

Yhteenvetona siis, ainakin Floridassa saa tankattua visalla automaatista kätevästi ja siihen zip-code kohtaan vaikka rivi nollia.

• Sam.

simppeli turvatunnus pumpulla asioidessa varastettuja luottokortteja vastaan.

• mitäaa
        Sam. kirjoitti:

simppeli turvatunnus pumpulla asioidessa varastettuja luottokortteja vastaan.

Voi se olla noinkin, mutta täällä päin (Ohio) sitä käytetään täsmämarkkinointiin. Saat esim lähipizza paikan tarjoukset kuittiin sen sijasta että saisit vaikka yleiset tarjoukset koko kaupungista, ihan kätevä tapa, tosin ei vielä ihan kaikkialla käytössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe