Onko hyvä hotelli? Kukaan täällä majoittunut kyseisessä hotellissa, tai olisiko vaihtoehoisesti suositella jotain muuta hyvää hotskua,3 tai 4 tähden.
Lähtö olis helmikuun alussa joten tarvitaan pikaisesti suosituksia:) Kiitokset
Victoria Hotel Kantonissa
1
464
Vastaukset
- kiinakuumeinen
Itse palasin juuri viikon matkalta Kantonista ja yövyin tuossa hotellissa. Suosittelen Victory-hotellia lämmöllä. Taso on asiallinen, vaikkei mitenkään ylellinen, mutta hotellissa todellakin viihtyy, varsin osittain avuliaan ja ystävällisen henkilökunnan asiosta. Sijainti mitä parhain puistomaisella Shamian saarella, osa nähtävyyksistä ja ostospaikoista ihan kävelymatkan päässä. Ja taksillahan pääsee joka paikkaan halvalla ja kätevästi, pyytää vaan respan porukkaa kirjoittamaan kohteen kiinaksi. Suosittelen myös hotellin aamiaista, oli tosi runsas, vaikka hintaa sillä olikin vajaa 5 euroa. Itse menisin tuohon hotelliin uudelleen. Hyvä hinta/laatusuhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190