Myin muutama vuosi sitten pleikkari 1:n pois ja sen mukana pelin, jonka nimeä en millään muista. Sitä vaan tuli pelattua mutta päässä vaan on iso aukko. Ei ollut varsinainen RPG peli. Se oli sellainen fantasia-aiheinen toiminta/seikkailu genre. 1 - 4 pelaajaa. Kuvakulma oli ylhäältä, mutta 3d kuitenkin. Sait valita hahmoksesi velhon, haltian, soturin jne. ja antaa sille ominaiselementin seuraavista fire, water, earth, wind, light, darkness, holy, evil. Pelissä oli vain yksi majatalo (inn) jossa pystyit ostamaan lisävarusteita ja sitten kartalta valitsit minne menet... En muista muuta kun nämä yksityiskohdat, siitä on jo 8 vuotta joten peliä ei oltu julkaistu vuoden 2000 jälkeen. Kuka aavista mikä peli on kyseessä?
Kuka tunnistaa seuraavan pelin?
Apuvaa
1
311
Vastaukset
- apua tarvitsevalle
...on tullut mietittyä, mutta eiköhän se ole Gauntlet Legends. Ei se kyllä mikään hyvä ollu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214