Oli niin täynnä itteensä siinä euroviisulähetyksessä.
noussut pissi päähän
7
1316
Vastaukset
- vai niin.
Ei minusta. Täällä Suomessa ollaan vaan niin jumalattoman kateellisia ja jos alat menestyä paremmin kuin ns. "tavikset" niin tällaisia sitten kirjoitellaan. Valitettavasti.
- Hanna
omaa terveen itsetunnon ja jos vaikka hiukan narsisimia esiintyykin, niin se kuuluu asiaan.
- ...se on!
Tälle kommentille ei voi kuin nauraa.
Heti kun on vähänkin iloisella päällä suorassa tv-lähetyksessä niin sittenhän on tietenkin noussut kusi päähän! Näin meillä Suomessa, hienoa! - pannahakarinen
...sill mikää pissi ol nousu päähän..nehä oli eurovisut ja sen piti esiintyä..en ymmärrä tolasta kommenttia.et voitko perustella ku en mitään pissii missään nähny.en o kuiteska fani.???
- öök
ps.oletko tiatonen et esiintyvälä taiteilijalla pitää olla vähä eri temperamentti ku....öö..no jollai taviksella.ei muuten pärjää.onko se sit kusta vai mitä.pitää uskaltaa olla varma ym..
- Zaras
Olisko oikeasti pitänyt itkeä ja näyttää tosi surulliselta?
Se on kyllä heti kun joku voi hyvin itsensä kanssa niin heti aletaan jauhamaan jotain ihan ihme sontaa.
Suomi= maailman kateellisinta kansaa.
Hanna Pakarinen ehdottomasti edustamaan suomea! - kukasmuu muu muu
Itehä siin esiinty.Kauhia rääsy pääll säälii keräämäs.Korkokengiss ku pikku tyttö.Muutenki outo näky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501