Hei,
Jos olete nähny ton elokuvan,voisitteko kertoa mitä piditte? Ja millaisia elokuvia yleensä katsotte.
Kun vähän epäilyttää, kun ohjaajana on Sofia Coppola, ja ainakin Lost in translation oli mulle ihan jostai marsista, mutta kaikki arvostelut ylistää sitä. Ja taisivat vielä kuvata hauskaksi???? ...Siis ei mun mielestä ollu muuta kun outo ja hidas....
Mutta en ymmärräkään noita taiteellisia oscar elokuvia. Olen yleensä sitä mieltä että mitä enemmän oscareita sen huonompi elokuva, mutta tottakai on poikkeuksia. ( Kuten vaikka Titanic ja Million dollar baby)
Kiitos kaikille jotaka viitsii vastailla :)
Onko kukaan nähny Marie Antoinette?
katsoako?
2
350
Vastaukset
- Antoinette*
Käypä täällä lukemassa mielipiteitä leffasta:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=51063&highlight=marie antoinette- oli erittäin valaisevaa
Kiitos, juurituollaisia arvostelu kaipasinkin. Ja kyllä se tosiaan taitaa olla sitä "lost in translation" coppola kamaa, että turha mun on vaivautua elokuvateatteriin. (ehkä sitten joskus vuokraan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096