Tämä suhde olisi varmasti jokaisen mielestä ruma, likainen ja ällöttävä.
Vielä likaisemmaan ja tuomittavamman siitä tekisi se, että molemmat ovat perheellisiä.
Kyseessä ei ole pomo - alaissuhde ja suhteesta ei hyötyisi kumpikaan, jos puhdasta nautintoa ei lasketa.
Kiusallakin kerron, että halaamista pidemmälle ei ole edetty ja aloitteen teki tämä nuori mies.
Näin vanhemman (pian 40v....) naisen näkökulmasta kerron, että nuoren miehen viriliteettiä olisi ihana kokeilla. Tulen sairaaksi ajatuksestakin.
olen ihastunut nuorempaan mieheen
43
8843
Vastaukset
- neito ...
Huh kuulostaapa hurjalta.
- kun ikäero
on noin päin se muuttuu jostain kumman syystä ihmisten mielestä ällöttäväksi. Mutta älä välitä. Omat on ajatuksesi. Jostain syystä nuoria miehiä kiinnostaa vanhemmatkin naiset.
- sjjkskjs
ja kun ikä-ero vielä noin päin niin kuulostaahan se vähän ällöttävältä.
- olla nuorempi ?
sjjkskjs kirjoitti:
ja kun ikä-ero vielä noin päin niin kuulostaahan se vähän ällöttävältä.
Olen itse naimissa itsäni huomattavsti vanhemman naisen kanssa. Emme ole edes kumpikaan eronneita. Uskoakseni olemme vielä myös kumpikin ikäisiämme nuorekkaampia. Eipä tuo ole juuri haitannut. Ikäerokysymys taitaa olla monille naisille jotenkin tabu.
Muistan kyllä hyvin nuorempana, kuinka tytöillä oli tapana urkkia ikää jo viiden minuutin tuttavuuden jälkeen jollakin iän käytännössä suoraan paljastavalla kysymyksellä. Opin kyllä nopeasti hiukan valehtemaan ja jos se töllero ei vaikuttanut yhtään kiinnostavalta, annoin tilanteen salliessa joskus takaisin kysymällä suoraan hänen ikäänsä. Jostain syystä vain olen usein joutunut itseäni vanhempien naisten seuraan - ja vielä satunut niistä kiinnostumaankin. Ehkä nuorempana keskenkasvuiset ei oikein kiinnostanut - piti olla sellainen oikein kunnon kinkku. - työpaikkaromanssit
olla nuorempi ? kirjoitti:
Olen itse naimissa itsäni huomattavsti vanhemman naisen kanssa. Emme ole edes kumpikaan eronneita. Uskoakseni olemme vielä myös kumpikin ikäisiämme nuorekkaampia. Eipä tuo ole juuri haitannut. Ikäerokysymys taitaa olla monille naisille jotenkin tabu.
Muistan kyllä hyvin nuorempana, kuinka tytöillä oli tapana urkkia ikää jo viiden minuutin tuttavuuden jälkeen jollakin iän käytännössä suoraan paljastavalla kysymyksellä. Opin kyllä nopeasti hiukan valehtemaan ja jos se töllero ei vaikuttanut yhtään kiinnostavalta, annoin tilanteen salliessa joskus takaisin kysymällä suoraan hänen ikäänsä. Jostain syystä vain olen usein joutunut itseäni vanhempien naisten seuraan - ja vielä satunut niistä kiinnostumaankin. Ehkä nuorempana keskenkasvuiset ei oikein kiinnostanut - piti olla sellainen oikein kunnon kinkku.palstalla, joopa joo.
- joutavia
Enpä usko sen muutaman vuoden ikäeroon kaatuvan, jos teillä muuten vaikuttaa synkkaavan. Eikä tuo ikäsikään vielä kovin pahalta vaikuta. Rupsahtaminen tapahtuu kovin yksilöllisesti.
- hätää
sua ymmärretään. Luota vain itsees. Tolla iällä tiedät mitä tahdot ja onko toinen siihen oikea.
- 10 vuotta
ei ole mikään kumma juttu, vatsinkin jos nainen on nuorekas ja silleen ajatuksiltaan sopiva. Oon itse vähän samassa tilanteessa, mutta katsotaan miten käy...
- toi-
ikäero ei tosiaan ole haitaksi,mutta se,että olette varattuja niin YÖK!
- jhedhk
ämmä ja ikäero vielä noin päin, olet tosiaan ällöttävä.
- kun ikä-ero
kääntyy niin päin että nainen on vanhempi niin tulee kyllä mieleen nuo kuvailemasi sanat.
Noh, sinkkuina jokainen tehköön mitä haluaa, mut hei, varattuna! - kaadu
Olen itse hyvin tyytyväinen nuorempaan mieheeni, enkä enää huolisikaan mitään vanhaa ukon rahjukkaa. Olet varmaan nuorekas ja seksikäs ja tuossa iässä tietänet jo tarpeesi. Jännitin itse aikoinaan miten kaveripiirini reagoi itseäni nuorempaan mieheen. Kukaan ei ole asiaa suuremmin kommentoinut ja hyvin on mennyt ja kiinnostusta on riittänyt molemmin puolin. Alä masennu.
- hyötynäkökohta
Asiahän on hyvä, jos mistään eduntavoittelusta ei ole kyse. Tulee vain väistämättä mieleen, että kuinkahan moni suhde perustuu vain oman edun ja paremman aseman tavoitteluun. Elinikätilastojen valossa naisten pitäisikin valita itseään nuorempia miehiä.
- alkuperäinen6
Olen samaa mieltä. Eikö ole todistettu juttu, että seksuaalisesti nainen on aktiivisimmillaan noin 40v ja miehet noin 25v .Yli nelikymppisen mieheni himot alkavat hiipua (vaikka muuten on hoikka, nuorekas, syö terveellisesti)ja minulla vaan kasvaa. Ei ollut mitenkään suunniteltu juttu alkaa katsella nuoria miehiä.
Enkä osaa selittää mikä tässä nuoressa miehessä viehättää. Puhumattakaan siitä mikä minussa viehättää tätä nuorta miestä.
Arvasin palautteen olevan pääsääntöisesti negatiivista. Kerrottakoon, etten edes viittä vaille nelikymppisenä koe olevani vanha, irstas nainen. Olen kohtalaisesti säilynyt, ehkä noin 5v nuoremman näköinen. Huolehdin itsesäni syömällä kasvisruokaa ja luontaistuotteita. Käyn kerran kuussa kampaajlla, lakkaan kynnet, meikkaan joka aamu, seuraan muotia (en kuitenkaan pukeudu kuin teinityttö). En ole päästänyt lihomaan itseäni 20-30kg vaikka olenkin ollut aviossa pitkään ja minulla on lapsia. Olen huolehtinut itsestäni mieheni ja itseni iloksi. En kulje ravintoloissa etsimässä seuraa.... Jotenkin vaan sattui niin, että työn puitteissa kävi näin.Mitä tulee oman ikäisiin miehiin ... niitä ei viitsisi edes katsella/kuunnella: pulleita vatsoja, huonoa käytöstä (öykkäröidään menestyksellä työ- ja naismaailmassa)
On se hullua, ettei tässä yhteiskunnassa paheksuta hjalliksia ja merikukkia, päivejä ja paavoja, mutta toisin päin.... se onkin jotain maailman kauheinta.
Ko tyyppiin en ole esimiesasemassa....
Saa kommentoida! - kkkkkkkkkkkk
alkuperäinen6 kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Eikö ole todistettu juttu, että seksuaalisesti nainen on aktiivisimmillaan noin 40v ja miehet noin 25v .Yli nelikymppisen mieheni himot alkavat hiipua (vaikka muuten on hoikka, nuorekas, syö terveellisesti)ja minulla vaan kasvaa. Ei ollut mitenkään suunniteltu juttu alkaa katsella nuoria miehiä.
Enkä osaa selittää mikä tässä nuoressa miehessä viehättää. Puhumattakaan siitä mikä minussa viehättää tätä nuorta miestä.
Arvasin palautteen olevan pääsääntöisesti negatiivista. Kerrottakoon, etten edes viittä vaille nelikymppisenä koe olevani vanha, irstas nainen. Olen kohtalaisesti säilynyt, ehkä noin 5v nuoremman näköinen. Huolehdin itsesäni syömällä kasvisruokaa ja luontaistuotteita. Käyn kerran kuussa kampaajlla, lakkaan kynnet, meikkaan joka aamu, seuraan muotia (en kuitenkaan pukeudu kuin teinityttö). En ole päästänyt lihomaan itseäni 20-30kg vaikka olenkin ollut aviossa pitkään ja minulla on lapsia. Olen huolehtinut itsestäni mieheni ja itseni iloksi. En kulje ravintoloissa etsimässä seuraa.... Jotenkin vaan sattui niin, että työn puitteissa kävi näin.Mitä tulee oman ikäisiin miehiin ... niitä ei viitsisi edes katsella/kuunnella: pulleita vatsoja, huonoa käytöstä (öykkäröidään menestyksellä työ- ja naismaailmassa)
On se hullua, ettei tässä yhteiskunnassa paheksuta hjalliksia ja merikukkia, päivejä ja paavoja, mutta toisin päin.... se onkin jotain maailman kauheinta.
Saa kommentoida!on muuten tuo seksuaalisuus aktiiviisuus korkeimmilaan 16-20 vuotiaana, eipä bluffata.
- kkkkkkkk
kkkkkkkkkkkk kirjoitti:
on muuten tuo seksuaalisuus aktiiviisuus korkeimmilaan 16-20 vuotiaana, eipä bluffata.
ilmeisesti jossain 37 vuoden kohdalla, tosta en nyt ihan varma ole
- nuorempi mies
alkuperäinen6 kirjoitti:
Saa kommentoida!Eikä se ole edes muutamasta kilosta enempää kuin mutamasta vuodesta kiinni. Jos nainen on nätti ja naiselinen, ei se muutamaan kaunistavaan kiloonkaan kaadu. Ne tulee yksilöllisesti niin eri paikkoihin ... Mutta päääsia, että mieli on virkeä ja se on hyvä!
- suuri voima
alkuperäinen6 kirjoitti:
Saa kommentoida!Ihan tuosta tippa silmään tulee, kun tuota lukee. Vaikka olettekin varattuja, kadehdittavalta kuulostaa tuo mainitsemasi puhdas nautinto. Mikäpä onkaan ihanampaa kuin olla sen kaikkein ihanimman otuksen kanssa. Vaikuttaa alkaneenkin vielä päivän valossa ollessanne kaikissa sielun voimissa.
Mainitsemasi miesten rehvastelut kyllä itseänikin ihmetyttävät. Ne siis kantautuvat naistenkin korviin. Olen ollut vahvasti siinä uskossa, että ne pysyvät ukkopiireissä jotenkin salatietona. Niiden syvintä olemusta en kyllä pysty oikein itsekään ymmärtämään. En ole koskaan ajatellutkaan turvautuvani maksullisiin palveluin. En siitä varmaan mitään saisi, tuskin edes pystyisin siihen. Edellyttäisi kyllä saada vähän suurempi rakastumisen tunne ainakin omalta osaltani. Se että niistä kerrotaan kaveripiireissä jotenkin sankaritarinoina ihmetyttää suuresti. Ei tulisi mieleenkään kertoa sillä tavalla omista syrjähypyistä, jos sellaisia nyt yleensä sattuisi olemaankaan. Ihmeen yleistä tuo palvelujen käyttö valitettavasti on, ja yksityiskohtaisista kertomuksista ja hintatietoisuudesta päätellen myös valittavan tottakin.
Joskus vain tulee mieleen, että naisilla kovin usein mukana on tuo esillä ollut hyötymisnäkökohta. Jos ei suoraan valuuttamääräisenä, niin jossakin muussa muodossa ja ehkä vielä laajemmassa mitassa. Vai liekö miehen sosiaalinen asema sitten niin oleellinen rakastumisen alkulähde, mene ja tiedä.
Rakkaus voittaa. Sitä ketä rakastaa eniten, ei halua pettää. Ihan kiinnostaisi tietää, oletteko malttaneet pitää sormenne erossa toisistanne. - alkup.6
suuri voima kirjoitti:
Ihan tuosta tippa silmään tulee, kun tuota lukee. Vaikka olettekin varattuja, kadehdittavalta kuulostaa tuo mainitsemasi puhdas nautinto. Mikäpä onkaan ihanampaa kuin olla sen kaikkein ihanimman otuksen kanssa. Vaikuttaa alkaneenkin vielä päivän valossa ollessanne kaikissa sielun voimissa.
Mainitsemasi miesten rehvastelut kyllä itseänikin ihmetyttävät. Ne siis kantautuvat naistenkin korviin. Olen ollut vahvasti siinä uskossa, että ne pysyvät ukkopiireissä jotenkin salatietona. Niiden syvintä olemusta en kyllä pysty oikein itsekään ymmärtämään. En ole koskaan ajatellutkaan turvautuvani maksullisiin palveluin. En siitä varmaan mitään saisi, tuskin edes pystyisin siihen. Edellyttäisi kyllä saada vähän suurempi rakastumisen tunne ainakin omalta osaltani. Se että niistä kerrotaan kaveripiireissä jotenkin sankaritarinoina ihmetyttää suuresti. Ei tulisi mieleenkään kertoa sillä tavalla omista syrjähypyistä, jos sellaisia nyt yleensä sattuisi olemaankaan. Ihmeen yleistä tuo palvelujen käyttö valitettavasti on, ja yksityiskohtaisista kertomuksista ja hintatietoisuudesta päätellen myös valittavan tottakin.
Joskus vain tulee mieleen, että naisilla kovin usein mukana on tuo esillä ollut hyötymisnäkökohta. Jos ei suoraan valuuttamääräisenä, niin jossakin muussa muodossa ja ehkä vielä laajemmassa mitassa. Vai liekö miehen sosiaalinen asema sitten niin oleellinen rakastumisen alkulähde, mene ja tiedä.
Rakkaus voittaa. Sitä ketä rakastaa eniten, ei halua pettää. Ihan kiinnostaisi tietää, oletteko malttaneet pitää sormenne erossa toisistanne.Kiitos kannustuksesta. Lainaisin kyllä sitä nuorta miestä, mutta tämä ei onnistu ihan heti. Kohtaamiset liittyvät töihin,olemme samalla alalla emme kuitenkaan samalla paikkakunnalla eli kuuluisko tämä vuodatus edes tälle palstalle?
Kerron joskus myöhemmin tapahtuuko tässä mitään vai jääkö koko juttu viattomien kohtaamisten asteelle. - nuorempi mies?
alkup.6 kirjoitti:
Kiitos kannustuksesta. Lainaisin kyllä sitä nuorta miestä, mutta tämä ei onnistu ihan heti. Kohtaamiset liittyvät töihin,olemme samalla alalla emme kuitenkaan samalla paikkakunnalla eli kuuluisko tämä vuodatus edes tälle palstalle?
Kerron joskus myöhemmin tapahtuuko tässä mitään vai jääkö koko juttu viattomien kohtaamisten asteelle.Uskallatko kertoa, kuinka vanha suunnilleen tuo ihastuksesi on? Kai pidät sitä sentään kaikkein mieluisimpana?
- alkup.
nuorempi mies? kirjoitti:
Uskallatko kertoa, kuinka vanha suunnilleen tuo ihastuksesi on? Kai pidät sitä sentään kaikkein mieluisimpana?
Tämä nuori mies on alle 30v (en uskalla paljastaa tarkemmin, ettei minua tunnisteta).
Itse olen pian 40v ja naimisissa muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. - vaikuta
alkup. kirjoitti:
Tämä nuori mies on alle 30v (en uskalla paljastaa tarkemmin, ettei minua tunnisteta).
Itse olen pian 40v ja naimisissa muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa.Teillä on siis semmoinen kymenkuntavuotta, ehkä vähän ylikin ikäeroa. Ei se nyt mitenkään mahdottomalta vaikuta. Sinä olet varmaan hyvin säilynyt.
- alkup.
vaikuta kirjoitti:
Teillä on siis semmoinen kymenkuntavuotta, ehkä vähän ylikin ikäeroa. Ei se nyt mitenkään mahdottomalta vaikuta. Sinä olet varmaan hyvin säilynyt.
Itseänsä on vaikea arvoida, mutta olen muutamia kertoja törmännyt lauseeseen: " ethän sinä VOI olla niin vanha" (naapuri, asiakas, työkaveri)
- sinulle?
alkup. kirjoitti:
Itseänsä on vaikea arvoida, mutta olen muutamia kertoja törmännyt lauseeseen: " ethän sinä VOI olla niin vanha" (naapuri, asiakas, työkaveri)
Olet varmaan pohtinut, tykkäätkö siitä kaikkein eniten? Siis enemmän kuin kenestäkään muusta.
- alkup.
sinulle? kirjoitti:
Olet varmaan pohtinut, tykkäätkö siitä kaikkein eniten? Siis enemmän kuin kenestäkään muusta.
Höh. En kai voi puoliksi vierasta miestä pitää ykkösenä maailmassa. Ykkösenä ovat tietysti läheiset. Jos tarkoitit onko ykkönen ihastuksista niin on helppo vastata. Ei minulla ole muita ihastuksia. Hän pyörii mielessä, jopa niin että työteho on vaarassa. Sitä tulee pohdittua mikä saa ihmisen ihastumaan noin vaan. Ihastumisia (vaan ei syrjähyppyjä nimimerkki 15 uskollinen!!!) on ollut ennenkin, mutta tämä tuntuu erilaiselta.
- samanlainen loppu
alkup. kirjoitti:
Höh. En kai voi puoliksi vierasta miestä pitää ykkösenä maailmassa. Ykkösenä ovat tietysti läheiset. Jos tarkoitit onko ykkönen ihastuksista niin on helppo vastata. Ei minulla ole muita ihastuksia. Hän pyörii mielessä, jopa niin että työteho on vaarassa. Sitä tulee pohdittua mikä saa ihmisen ihastumaan noin vaan. Ihastumisia (vaan ei syrjähyppyjä nimimerkki 15 uskollinen!!!) on ollut ennenkin, mutta tämä tuntuu erilaiselta.
Hmm. Vai erilainen. Mutta jostakin aina tykkää kuitenkin eniten. Ajattelin kyllä, että hän olisi sinulla ehkä aina ensimmäisenä mielessä. Se kenestä tykkää eniten, on yleensä enimmäisenä mielessä. Vaikka ei kai se liene mitenkään niin harvinaista, että joutuu tyytymään ehkä toiseksi mieleisimpään. Te olettekin olleet aika nopeita, jos vielä puoliksi vieras ja olette jo kuitenkin noin pitkällä ... Se sinun työkaverisi varmaan tykkää sinusta kovasti. Niin, ja erilaisia tapauksia ne tietysti ovat olleet yleensä minullakin, joskin päättyneet samalla tavalla - tuloksettomina.
- Jokos sait sen?
alkup. kirjoitti:
Ei ole vastausta kuulunut, joten ehkä olet nyt sitten etsimässä Häntä.
- alkup.
Jokos sait sen? kirjoitti:
Ei ole vastausta kuulunut, joten ehkä olet nyt sitten etsimässä Häntä.
Vastasin kysymykseen jo aiemmissa viesteissä. Vaikka nuori mies pyörii mielessä, on ykkösenä läheiset. En ole vaihtamassa perhettä nuoreen mieheen, lähinnä kyseessä olisi seikkailu /
sivusuhde. Ja koko homma voi kuivua kasaaan mm. välimatkan vuoksi. - olla hyötyäkin
alkup. kirjoitti:
Vastasin kysymykseen jo aiemmissa viesteissä. Vaikka nuori mies pyörii mielessä, on ykkösenä läheiset. En ole vaihtamassa perhettä nuoreen mieheen, lähinnä kyseessä olisi seikkailu /
sivusuhde. Ja koko homma voi kuivua kasaaan mm. välimatkan vuoksi.Kun olette kerran tavanneet, niin varmaan tapaatte vielä toisenkin kerran. Kun olet pitänyt itsesi kauniina ja viehättävänä, ehkä pieni palkinto siitä kaiken vaivan palkaksi voisi olla ihan paikallaan. Sellaisia lässähtäneitä vanhoissa lenkkareissa linttaavia hapannaamoja kyllä näkee bareissa notkumassa. Näyttävät joskus jo nuorena varsin säälittäviltä. Eikä se ole mitenkään edes muutamasta kilostakaan kiinni. Oleellisempaa on, missä kohden ne ovat ja mitä sisimässä juoksee.
- alkup.
olla hyötyäkin kirjoitti:
Kun olette kerran tavanneet, niin varmaan tapaatte vielä toisenkin kerran. Kun olet pitänyt itsesi kauniina ja viehättävänä, ehkä pieni palkinto siitä kaiken vaivan palkaksi voisi olla ihan paikallaan. Sellaisia lässähtäneitä vanhoissa lenkkareissa linttaavia hapannaamoja kyllä näkee bareissa notkumassa. Näyttävät joskus jo nuorena varsin säälittäviltä. Eikä se ole mitenkään edes muutamasta kilostakaan kiinni. Oleellisempaa on, missä kohden ne ovat ja mitä sisimässä juoksee.
Mistä sinä tiedät missä kiloni ovat? Tai että olen kaunis ja viehättävä? Mikäli me tunnemme, voit laittaa minulle postia omaan sähköpostiini.
- alkup.
olla hyötyäkin kirjoitti:
Kun olette kerran tavanneet, niin varmaan tapaatte vielä toisenkin kerran. Kun olet pitänyt itsesi kauniina ja viehättävänä, ehkä pieni palkinto siitä kaiken vaivan palkaksi voisi olla ihan paikallaan. Sellaisia lässähtäneitä vanhoissa lenkkareissa linttaavia hapannaamoja kyllä näkee bareissa notkumassa. Näyttävät joskus jo nuorena varsin säälittäviltä. Eikä se ole mitenkään edes muutamasta kilostakaan kiinni. Oleellisempaa on, missä kohden ne ovat ja mitä sisimässä juoksee.
Mitä hyötyä välimatkasta voisi olla? Auta vähän, kun on oma mielikuvitus hukassa.
Toiseksi piti kommentoida tätä suomalaisten naisten pukeutumista. On totta, että jotkut nuoretkin naiset voivat näyttää aika elähtäneiltä. Ensinnäkin lapsen ja miehen saatuaan tuudittaudutaan siihen uskoon, että tämä on ikuista. Ulkona - vaikka elettäisiin kaupunugissa pukeututaan käytännölliseen ulkoilupukuun ja kotona kulahtaneisiin verkkareihin. Ei siis ihme , jos oma mies alkaa katsella vierasta. Sama pätee miehiin.
Nyt en halua naisten ryöpytystä etten tiedä miten rankkaa on pienen lapsen äitinä...kun pitää käydä töissä ja hoitaa lasta tai mikä rankinta hoitaa koko päivä sitä lasta kotona. Itselläni on useampia lapsia ja teidän miten raskasta työn, perhe-elämän ja lapsenhoidon yhteen sovittaminen on. Lapset ovat tärkeitä ja heidät pitää monessa asiassa laittaa etusijalle, mutta muistuttaisin että myös itseään ja parisuhdettaan pitää arvostaa. Itsensä hoitaminen ei loppujenlopuksi ole hirveän aikaa vievää ja kallista. - muualla
alkup. kirjoitti:
Mitä hyötyä välimatkasta voisi olla? Auta vähän, kun on oma mielikuvitus hukassa.
Toiseksi piti kommentoida tätä suomalaisten naisten pukeutumista. On totta, että jotkut nuoretkin naiset voivat näyttää aika elähtäneiltä. Ensinnäkin lapsen ja miehen saatuaan tuudittaudutaan siihen uskoon, että tämä on ikuista. Ulkona - vaikka elettäisiin kaupunugissa pukeututaan käytännölliseen ulkoilupukuun ja kotona kulahtaneisiin verkkareihin. Ei siis ihme , jos oma mies alkaa katsella vierasta. Sama pätee miehiin.
Nyt en halua naisten ryöpytystä etten tiedä miten rankkaa on pienen lapsen äitinä...kun pitää käydä töissä ja hoitaa lasta tai mikä rankinta hoitaa koko päivä sitä lasta kotona. Itselläni on useampia lapsia ja teidän miten raskasta työn, perhe-elämän ja lapsenhoidon yhteen sovittaminen on. Lapset ovat tärkeitä ja heidät pitää monessa asiassa laittaa etusijalle, mutta muistuttaisin että myös itseään ja parisuhdettaan pitää arvostaa. Itsensä hoitaminen ei loppujenlopuksi ole hirveän aikaa vievää ja kallista.No, sen verran on tullut merkille pantua, että naisetkin osaavat irrotella aivan erivalla kun joutuvat vähän kauemmaksi kotoa. Vaikka eipä tuosta minullakaan mitää sen salaisempaa raportoitavaa ole, vaikka suunnilleen yhtä kauan on maailmanmenossa mukana oltu. Mutta jos kerran reissaat työsi, vapaa-ajan tai harrastusten puolesta (näin ymmärsin, lienenkö oikeassa ?), varmaan siinä on helppo sitten käydä viettämässä aikaa tämän ihastuksesti kanssa. Ehkäpä olette joskus yhdessä jossakin, ei kummankaan kotipaikkakunnalla. Jos kotonasi tiedetään ettei äiti ole kaukana ja viipyy illalla kovin myöhään tai ei tule kotiin ollenkaan, voi tulla tiukkoja kysymyksiä eteen. Miehet taitavat useammin käydä kaveiden kanssa viettämässä aikaansa porukalla. Naisilla tämä on ehkä jotenkin vaikeammin selitettävissä kuin meillä miehillä.
- tiedä
alkup. kirjoitti:
Mistä sinä tiedät missä kiloni ovat? Tai että olen kaunis ja viehättävä? Mikäli me tunnemme, voit laittaa minulle postia omaan sähköpostiini.
Halusin vain kertoa, että ei se viehättävyys niin tarkasti niistä kiloista kiinni ole. Se on kovasti yksilöllistä. Kertomuksestasi päätellen olet itse tyytyväinen omaan ulkomuotoosi ja kai ulkonäköösi noin laajemminkin. Se on jo paljon se! Ja toki siitä kertoo paljon sekin, että jos kymmenkunta vuotta nuorempi mies on sinuun ihastunut. Valitettavan usein se naisten kauneus tuntuu pyörivän niiden kilojen kaloreiden ympärillä. Viehättyvyytten tarvitaan pajon muutakin, jopa luottamusta omaan itseensä. Olettaisin sinun olevan mieluummin sellainen luomukaunis kuin meikkitehtailijan mallinukke.
- alkup.
tiedä kirjoitti:
Halusin vain kertoa, että ei se viehättävyys niin tarkasti niistä kiloista kiinni ole. Se on kovasti yksilöllistä. Kertomuksestasi päätellen olet itse tyytyväinen omaan ulkomuotoosi ja kai ulkonäköösi noin laajemminkin. Se on jo paljon se! Ja toki siitä kertoo paljon sekin, että jos kymmenkunta vuotta nuorempi mies on sinuun ihastunut. Valitettavan usein se naisten kauneus tuntuu pyörivän niiden kilojen kaloreiden ympärillä. Viehättyvyytten tarvitaan pajon muutakin, jopa luottamusta omaan itseensä. Olettaisin sinun olevan mieluummin sellainen luomukaunis kuin meikkitehtailijan mallinukke.
Painoindeksien mukaan olen normaalipainoinen, mutta linnuluisena ihmisenä pidän itseäni 2-3kg liian painavana.
Luomukaunis en missään nimessä en ole = hiukset värjätty, kallista kosmetiikkaa, piilolinssit.
Olen varu - alkup.
alkup. kirjoitti:
Painoindeksien mukaan olen normaalipainoinen, mutta linnuluisena ihmisenä pidän itseäni 2-3kg liian painavana.
Luomukaunis en missään nimessä en ole = hiukset värjätty, kallista kosmetiikkaa, piilolinssit.
Olen varuOlen varustettu miinus merkkisellä itsetunnolla,(lisäbonuksena haastava,stressaava työ) joten kai pää menee sekaisin , jos kohtaa jossain pippaloissa nuoren miehen joka antaa positiivista huomiota.
Mitä tulee työhön. Liikkuva, haastava työ?
Pääsäntöisesti olen töissä omalla paikkakunnalla. Muutamia kertoja vuodessa vaihdan maisemaa, jos on koulutusta tai työtehtävät näin vaativat. Aina on mysteeri ketä näissä pois kotoa tapaamisissa on paikalla. Joten taitaa jäädä unelmien tasolle aloitusviestissäni mainitsema kohtaaminen. - vitsi
alkup. kirjoitti:
Olen varustettu miinus merkkisellä itsetunnolla,(lisäbonuksena haastava,stressaava työ) joten kai pää menee sekaisin , jos kohtaa jossain pippaloissa nuoren miehen joka antaa positiivista huomiota.
Mitä tulee työhön. Liikkuva, haastava työ?
Pääsäntöisesti olen töissä omalla paikkakunnalla. Muutamia kertoja vuodessa vaihdan maisemaa, jos on koulutusta tai työtehtävät näin vaativat. Aina on mysteeri ketä näissä pois kotoa tapaamisissa on paikalla. Joten taitaa jäädä unelmien tasolle aloitusviestissäni mainitsema kohtaaminen.Se on toki tietysti käynyt harvinaisemmaksi. Mielenkiintoista, että olette noin harvoilla tapaamisilla kuitenkin ehtineet "tunteiden" tasolle. Ikävää tietysti, jos kaiki noin kuivaa kokoon olosuhteiden pakosta.
Tuo "linnunluinen" on kyllä jotenkin aika tavalla suoraan ja kuvaavasti sanottu. Jokin muu sinussa kuitenkin sitten varmaan puoleesi vetää. Oletko muuten mielestäsi sen näköinen kuin luonnostaan olet? Onko tukka värjätty aivan eriväriseksi tai vaalennettu tai muuta ihmeellistä? - Anonyymi
alkup. kirjoitti:
Itse olen pian 40v ja naimisissa muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa.Minulla on sama juttu, olen 42.v ja ihastunut 14 vuotta nuorempaan työkaveriin.. Luulin miestä aluksi vanhemmaksi, noin 30-35 vuotiaaksi. Minua sanotaan usein nuoremman näköiseksi, yksi työkaveri sanoi että näytän kolmekymppiseltä. Meillä on työkaverin kanssa yhteiset kiinnostuksen kohteet ja välillä vilkuilemme toisiamme, silmiin katsominen on vaikeaa kun häkellyn monesti aivan täysin.. Olen huomannut, että mieskin sekoilee monesti sanoissaan jos juttelemme kahden kesken.
- jamas
Tuomionsa heittävät ne jotka eivät tunne tilannettasi tai vastaavaa ole kokeneet. Arvotonta tekstiä, heidät voit unohtaa.
Minäkin sairastuin pelkästä kosketuksesta. Tsiisus.
Tämä nuorempi mies pystyy tarjoamaan henkisellä tasolla myös paljon. Kaikki tämä yhdistettynä on pelottavaa. Olen syvästi lumottu - tätä haluaisin. Tunteita joita en ole aiemmin kokenut. Olisin nuorempi tietäisin että tämän tahdon. Vuosia takaperin tehdyt omat ratkaisut tuntuvat nyt huonoilta. Mitä silloin ymmärsin. Nyt vasta tiedän mitä haluan. Tällaisen miehen.
Tällä iällä en kuitenkaan asiasta edes uskalla keskustella. En voi laittaa toista edes miettimään tätä ja sen tuomia elämän peruskysymyksiä. Vaikeaa... Toivottavasti silti koemme vielä jotakin yhdessä.- monenlaisia
Kun noita ihmisten kirjoituksia lukee, tulee väistämättä mieleen, että varmaan joillekin on elämäntehtävä kirjoitella tänne kaikenlaista pelkästään uskonnollisista lähtökohdista. Uskonnolliset arvot tuovat asioihin vielä uuden, kolmannen olottuvuuden. Jos jonkin asian vielä voi ymmrätää järjellä ja tunteella, uskonnollisten näkökulmien mukaan tulon jälkeen ne muuttuvat varsin käsittämättömiksi ja vaikeaselkoisiksi - eivät suinkaan vättämättä useinkaan mitenkään inhimillisemmiksi.
- alkup.
monenlaisia kirjoitti:
Kun noita ihmisten kirjoituksia lukee, tulee väistämättä mieleen, että varmaan joillekin on elämäntehtävä kirjoitella tänne kaikenlaista pelkästään uskonnollisista lähtökohdista. Uskonnolliset arvot tuovat asioihin vielä uuden, kolmannen olottuvuuden. Jos jonkin asian vielä voi ymmrätää järjellä ja tunteella, uskonnollisten näkökulmien mukaan tulon jälkeen ne muuttuvat varsin käsittämättömiksi ja vaikeaselkoisiksi - eivät suinkaan vättämättä useinkaan mitenkään inhimillisemmiksi.
Kuka tänne uskonnollisia näkökulmia tuo? Oikeastaan kukaan ei ole kertonut, että seksi kuuluu avioliittoon. Eikös täällä ole uskonto erikseen. Kiihkouskovaisia (nyt jo edesmenneitä)ihmisiä tuntevana pidin aina uskovaisia jotenkin parempina ja itsensä hillitsevinä ihmisinä.Nyt olen saanut huomata , että nämäkin "hurskaat" vakaumuksesta huolimatta tuntuvat hyväksyvän avioliiton ulkopuoliset suhteet, valehtelun, panettelun, ehtoollisviiniä runsaamman alkoholinkäytön jne.
- kuka tunteista on puhunut
Lähinnä kysymyksessä on ihastuminen. Ehkä olen ihastumisaltis, olsouhteet olivat otolliset vrt aiemmat viestit. Hiukseni ovat värjätty, ei kuitenkaan omituiset vaan väri on minulle ominainen.
Mikä muuten sinut tälle palstalle on heittänyt? Ja oletko mies/nainen, nuori vai keski-ikäinen?- ehkä mukana kuitenkin
Vastaukseni on vähän viipynyt, kiireitä. Olen pahoillani.
Ei kai niistä tunteista kukaan ole tainnut juuri puhua, enempää kuin kirjoittaakaan. Ajattelin vain, että kun asia teillä noin mielessä pyörii. Kyllä siinä silloin varmaan tunteitakin mukana täytyy olla.
Niin, minä olen mies, varsin tarkaan ikäisesi. Ja että kuinka tänne eksynyt. Vaikea kysymys. Onhan näissä sellaisia kovasti mielenkiintoitoisen oloisia kirjoituksia. Joskus vain ei voi vastustaa olematta vastaamatta.
- Anonyymi
Itse koen itseni vähän pimeäksi vaikka olen 30 ja mies olisi 23-25. 😆 Onkohan jotenkin iskostettu meihin, että. Tuo on sairasta.. Kerran ihastuin 8v nuorempaan tässä. En ois koskaan voinut kuvitellakaan. Hävettää!! Hän oli vaan niin ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728