Olen hakenut tämän palstan sheriffiksi

Kotkaan

Lähetin hetki sitten hakemuksen tämän palstan sheriffiksi. Toivottavasti suomi24 hyväksyy hakemukseni.

Olen aikuinen mies, ja mahdollisti muutan takaisin Kotkaan pääkaupunkiseudulta.

7

854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vialla!

En kuitenkaan noin pahasti!

• paljonpahastti

Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että havaittavissa oleva kielteinen asennoituminen uudistusohjelmaamme asettaa tahomme tukalaan tilanteeseen ajateltaessa tulevaa taloudellista ja teollista behaviorismia.

• Mission...

Tytöt kyllä tykkäävät roolileikeistä ja asusteista mutta tämän palstan seriffeillä ei taida olla asua

• on varmaan

myöshyväosata kirjoittaa???...luulisin..

• ----------

että meinaat ruveta ottaa sitten päivät päätteen ääressä kyttäillen mitä kirjoitetaan ja saamaan vihat päälles siitä että oikeen tuot senuurin vieläkin suurempaan kunniaan mitä se nyt on.

moni on varmaan nyt jo sinut "ristiin-naulinnut"

• Kotkaan

Kyllä minä osaan kirjoittaa. Olen kirjoittanut jo 40 vuotta. Tällä palstalla, muilla keskustelupalstoilla ja ennenkaikkea työsssäni.

En ajatellut ketään käydä vahtimaan, enkä päivät pitkät tuijottaa tätä palstaa. Aika paha on vielä tuomita, kun olen vasta kaksi kirjoitusta tällä nimellä kirjoittanut.

Sitä en myöskään tiennyt, että voi saada vihat päälle, jos koittaa vähän nostaa palstan tasoa. Sensuuria en missään tapauksessa ajatellut ainakaan lisätä; pikemminkin vähän katsoa, että ihmisiä kohdellaan tasapuolisesti.

Noista ristiinnaulitsemisista en nyt tiedä. Jos semmoista on, niin en aio ottaa sellaista kovin henkilökohtaisesti. Kaikkia kun ei voi aina miellyttää.

• Kotkaan kirjoitti:

Kyllä minä osaan kirjoittaa. Olen kirjoittanut jo 40 vuotta. Tällä palstalla, muilla keskustelupalstoilla ja ennenkaikkea työsssäni.

En ajatellut ketään käydä vahtimaan, enkä päivät pitkät tuijottaa tätä palstaa. Aika paha on vielä tuomita, kun olen vasta kaksi kirjoitusta tällä nimellä kirjoittanut.

Sitä en myöskään tiennyt, että voi saada vihat päälle, jos koittaa vähän nostaa palstan tasoa. Sensuuria en missään tapauksessa ajatellut ainakaan lisätä; pikemminkin vähän katsoa, että ihmisiä kohdellaan tasapuolisesti.

Noista ristiinnaulitsemisista en nyt tiedä. Jos semmoista on, niin en aio ottaa sellaista kovin henkilökohtaisesti. Kaikkia kun ei voi aina miellyttää.

....ekaa kertaa katsoin tätä kotkan seudun palstaa...taitaa kaikki kotkalaiset olla enemmin tai vähemmin pimahtaneita???Ehkä olis tosiaan hyvä saada joku vähän "vahtimaan" tätä ajatusten vaihtoa...suurin osa ihan outoja;?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7636
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7335
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5334
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4915
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4403
    6. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4395
    7. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4376
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4058
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3173
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48