Lähetin hetki sitten hakemuksen tämän palstan sheriffiksi. Toivottavasti suomi24 hyväksyy hakemukseni.
Olen aikuinen mies, ja mahdollisti muutan takaisin Kotkaan pääkaupunkiseudulta.
Olen hakenut tämän palstan sheriffiksi
7
854
Vastaukset
- vialla!
En kuitenkaan noin pahasti!
- paljonpahastti
Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että havaittavissa oleva kielteinen asennoituminen uudistusohjelmaamme asettaa tahomme tukalaan tilanteeseen ajateltaessa tulevaa taloudellista ja teollista behaviorismia.
- Mission...
Tytöt kyllä tykkäävät roolileikeistä ja asusteista mutta tämän palstan seriffeillä ei taida olla asua
- on varmaan
myöshyväosata kirjoittaa???...luulisin..
- ----------
että meinaat ruveta ottaa sitten päivät päätteen ääressä kyttäillen mitä kirjoitetaan ja saamaan vihat päälles siitä että oikeen tuot senuurin vieläkin suurempaan kunniaan mitä se nyt on.
moni on varmaan nyt jo sinut "ristiin-naulinnut"- Kotkaan
Kyllä minä osaan kirjoittaa. Olen kirjoittanut jo 40 vuotta. Tällä palstalla, muilla keskustelupalstoilla ja ennenkaikkea työsssäni.
En ajatellut ketään käydä vahtimaan, enkä päivät pitkät tuijottaa tätä palstaa. Aika paha on vielä tuomita, kun olen vasta kaksi kirjoitusta tällä nimellä kirjoittanut.
Sitä en myöskään tiennyt, että voi saada vihat päälle, jos koittaa vähän nostaa palstan tasoa. Sensuuria en missään tapauksessa ajatellut ainakaan lisätä; pikemminkin vähän katsoa, että ihmisiä kohdellaan tasapuolisesti.
Noista ristiinnaulitsemisista en nyt tiedä. Jos semmoista on, niin en aio ottaa sellaista kovin henkilökohtaisesti. Kaikkia kun ei voi aina miellyttää. Kotkaan kirjoitti:
Kyllä minä osaan kirjoittaa. Olen kirjoittanut jo 40 vuotta. Tällä palstalla, muilla keskustelupalstoilla ja ennenkaikkea työsssäni.
En ajatellut ketään käydä vahtimaan, enkä päivät pitkät tuijottaa tätä palstaa. Aika paha on vielä tuomita, kun olen vasta kaksi kirjoitusta tällä nimellä kirjoittanut.
Sitä en myöskään tiennyt, että voi saada vihat päälle, jos koittaa vähän nostaa palstan tasoa. Sensuuria en missään tapauksessa ajatellut ainakaan lisätä; pikemminkin vähän katsoa, että ihmisiä kohdellaan tasapuolisesti.
Noista ristiinnaulitsemisista en nyt tiedä. Jos semmoista on, niin en aio ottaa sellaista kovin henkilökohtaisesti. Kaikkia kun ei voi aina miellyttää.....ekaa kertaa katsoin tätä kotkan seudun palstaa...taitaa kaikki kotkalaiset olla enemmin tai vähemmin pimahtaneita???Ehkä olis tosiaan hyvä saada joku vähän "vahtimaan" tätä ajatusten vaihtoa...suurin osa ihan outoja;?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616