Janin Kappaleessa Kun menet kuitenkin lauletaan Troniossa tuuli koillisesta ja Rovaniemi maatui harmaudessa. Levy kantaa nimeä Yhdenlauseen mies ja on tutustumisen arvoinen. http://www.janiwickholm.fi/index.php?page=musiikki
Jani soittaa, säveltää ja laulaa Tornioasta ja Rovaniemestä
4
679
Vastaukset
- Yx Tietämätön
Montako biisiä Jani on siis säveltänyt ja/tai sanoittanut tälle levylle? En oo vielä ehtinyt tutustua..
- Just tsekkasin
Seitsemässä biisissä kahdestatoista Jani on sanoittajana tai säveltäjänä tai molempina.
- Tiit-iäinen
Just tsekkasin kirjoitti:
Seitsemässä biisissä kahdestatoista Jani on sanoittajana tai säveltäjänä tai molempina.
Jani ei ole sanoittanut ainuttakaan biisiä kyseiselle Yhden lauseen mies- levylle. Sen sijään hän on sovittanut kaikki 12 biisiä ja säveltänyt niistä seitsemän.
Muistaakseni luin jostain, että Jani haluaa parhaansa mukaan kehittyä myös lyriikoiden tekemisessä, joten eiköhän tulevaisuudessa levyiltä löydy myös herran omia sanoituksia.
Toivottavasti ei tullut höpistyä ihan potaskaa... - En ihan yhden lauseen nainen
Tiit-iäinen kirjoitti:
Jani ei ole sanoittanut ainuttakaan biisiä kyseiselle Yhden lauseen mies- levylle. Sen sijään hän on sovittanut kaikki 12 biisiä ja säveltänyt niistä seitsemän.
Muistaakseni luin jostain, että Jani haluaa parhaansa mukaan kehittyä myös lyriikoiden tekemisessä, joten eiköhän tulevaisuudessa levyiltä löydy myös herran omia sanoituksia.
Toivottavasti ei tullut höpistyä ihan potaskaa...Oikeassa olet. Sanoituksista on tällä levyllä vastannut vielä muut immeiset. Tarkoituksena oli varmaankin kirjoittaa että Jani on säveltänyt ja sovittanut. Sorry. Niin levyn lumoissa, että kirjoittelin mitä sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471