Zafiran arvo romahtaa

---

9

3012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin ; )

Ajovalonet on yksityisen henkilön ylläpitämä sivusto ja tuo ikivanha tilasto perustuu vain sivunpitäjän omiin vertailuhin. Oikeaa ja ajan tasalla olevaa tietoa saa esim. TM:n käytettyjen autojen hinnastosta tai HS:n sivuilta.

Ei tuo Zafira mikään arvoauto olekkaan, mutta naurattaa kun noita ajovalonetin huuhaajuttuja linkitetään siellä täällä ja totuutena tottakai. ;)

• zafiristi

Tuohan on silloin kun zafira maksoin niinkuin Opel muutenkin todella paljon enmpi kuin muut saman kokoluokan vastaavat autot. Nyt on hinta paremmin kohdallaa hintojen pudottua.

Zafira pitää hintansa erittäin hyvin. Olen tehnyt vertailua ja sen voit tehdä myös itse esim nettiautosta katsomalla paljonko on hinta taso.

Alle 150tkm ajetusta vanhan korimallisesta joutuu mielestäni maksaa aika paljon, vasta yli 200tkm ajetuissa hinta tippuu jonkunverran enempi. Uusikorisia myynnissä vasta vähän ja nekin lähes uuden hintaisia.

Muutenkin tuo arvon pitäminen on melko suhteellinen käsite johon ei kukaan voi antaa tyhjentävää lausunto johtuen niin monesta tekijästä mistä asia koostuu.

• Zafira B 1kk

Hei

Tossa vaikuttaa varmasti kun on tullu toi uusi malli niin vanhan mallin hinta on pudonnu normaalia enemmän. Riippuu tietty noista kilsoistakin.

Minun mielestä opeli kuitenkin pitää hintansa ihan keskinkertaisesti. ei huono eikä mikään erittäin hyväkään.

Tuntuu että ranskalaisissa hinta putoaa kyllä kaikkein nopeimmiten.

• syyt

1. Uuden A-mallin hintaa laskettiin jossain vaiheessa. Lisäksi uusi B-malli on jopa halvempi kuin edellinen A-malli. Tilasto vertaa ko. auton silloiseen ostohintaan, ei siihen mikä uuden hinta on vertailuhetkellä. Kun uuden hintaa lasketaan, laskee käytetytkin! Tilasto vääristää.

2. Tuli uusi malli. Edellinen sai 2 tähteä turvallisuudessa, uusi 5 tähteä. Uudessa ESP:t ym., uudet moottorit, tilavampi jne. Uusi malli maksaa ehkä hieman vähemmän kuin vanha maksoi. Mietipä mitä vaikuttaa vanhan mallin käytettyihin...

• pitää arvonsa

Uusi mallinen zafira pitää arvonsa paremmin kuin autot keskimäärin.

• heh
        pitää arvonsa kirjoitti:

buahahhahhaahhhaaaa

• tämäkin_
        pitää arvonsa kirjoitti:

Niin vanhakin malli piti arvonsa paljon paremmin kuin esim. Astra. Tästä oli mm. tilastoja pari vuotta sitten Tuulilasi liitteessä. Kunnes sitten uusi malli tuli, kilpailijoiden mallit ja vanhan hinta romahti.

• jos oooooppeli
        pitää arvonsa kirjoitti:

on joskus pitänyt paikkansa niin se on ainoastaan takaisinkutsuttujen autojen tilastossa.

• huhhuhuh

ota ääliö selvää mikä malli oli 1.8 elegance, kirjoittele sitten.

Sille kun ei ole enää vastinetta !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe