Morjens. Haluisin viedä mun poikakaverin katsomaan nyrkkeilyä. Mihi kannattaa oikee ottaa yhteyttä? Tai mist löytyy mitää? :D äskön surffailin netis mut aika toivotonta oli löytää mitää. Mieluiten jotai tapahtumii jostai savon suunnalta, ei viittis iha helsinkii asti lähtee. Kiitti kaikille enemmä tietäville jo etukäteen.
nyrkkeilyä katsomaan?
5
703
Vastaukset
- piipahdit
rakkausrunopalstalla?
- en tiedä
Kuopiossa ainakin naisten SM-kisat huhtikuussa.. Kuopiossa myös raskaansarjan nyrkkeilyt kuopiohallissa on joskus tässä.. Jari Markkanen ottelee..? Tai jotaaaaii
- :) Ansku
Kerta mä sinne uhraudun kahtoo sellaista suht järetöntä mäiskimistä, niin kyllä niitte pitää ees miehiä olla, ketkä siel hikisinä pomppii :D jees, mut kiitän viel kertaallee
- takuu varmasti
vie äijäsi mikkelin suomigrillille sunnuntai aamuna 04 aikaan,ei sisäänpääsymaksua,aitiopaikan voit valita itse,ruoka ja juomapalvelut aivan käden ulottuvilla,samalla kertaa todennäköisesti näette useamman ottelun ja eri painoluokista,ottelijoilla kivan väriset varusteet,tuomari ei tule keskeyttämään hyvää ottelua vaikka toinen olisi tyrmätty jo lattiaan vaan myllytys jatkuu ja jatkuu,ei narikkamaksuja,halutessasi voitte seurata otteluja omasta autosta muutaman metrin päästä kehästä jne,jne...
voin vain suositella mikkelin suomigrilliä hyvien nyrkkeilyotteluiden järjestäjänä.
tervetuloa... - brown55555
in hki restaurent sport academy center of helsinki
at 19.00 ..see ya there .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106