Oon tavannu oman rakkaani netissä.Meil menee hyvin mut oon vaan vähä mustasukkanen.Haluisin tietää mitä muut ootte mieltä et oonko liian mustasukkanen.
Poikaystävälläni on mese täynnä naistuttavia jotka hän on pongannu netistä.juttelee niitten kaa meses jopa silloin ku puhutaan puhelimessa eikä pysty tietysti keskittyy mun kaa puhumiseen.sitte sillä on mesen keskustelukuvakkeessa sellane kuva mis sillä ei oo paitaa..ei varmastikaa mua varten koska ei puhuta meses paljo yhtä vaa niitä toisii naisii varten.tai ajattelen ainaki niin.sitku viel kaukosuhde ni tosi raastavaa...pelkään et kohta menee treffaa jotain niistä naisista.ainaki yhelle on antanu puhelinnumeronsa.
Kertokaa pitäskö olla huolissaan.kun sanon tästä poikaystävälleni, hän suuttuu koska epäilen häntä.
nettirakkaus..
11
3037
Vastaukset
- kokem on
Et ole hänellä ainut, siitä voit olla varma. Valmistaudu siihen, että suhteestasi häneen ei tule mitään.
- jgaigirl
samaa mieltä kuin edellinenkin. Ei tuu mitään.
Irrottaudu "suhteestanne" hyvissä ajoin. - sen hetken
kun puhutte puhelimessa voi olla pois mesestä muiden naikkosten kanssa niin vähän tuntuu ettei ole poika kovin tosissaan...tää on siis mun mielipide vaan!
- Tansseista löytyy
Eli miksi pitää netistä jotain suhdetta hakea, kyl se on viisainko näkee livenä kaverin oli sitten mies tai nainen ja ei netti seksikään ole niin hyvää ku aito. Vai mitä....
- mirspuolinen
tuli täs mieleen noista kaukosuhteista kun täs seurustelin vähän aikaa sitten ja työpäivät itelllä pitkiä niin... ja sitten suoraan sänkyyn ja aamulla töihin nih silti piti oikein kahetesti mennä pettämään.... kaikesta paras... kolme viikon jälkeen naipuolinnen henkilö kosi et huuhuu... syy on selvä rahaa kun ei oo sitten kyllä hellyydellä saa paskaakin... mut itepähän tuli lähettyä tohon kelkaan, enkä mitään menettänyt, loppuhyvin, kaikki hyvin
- veto hahhahhaa
Ompi kossukorista veto . Oot 163:s.Kahdestasadasta (200) poikki.Irtaudu "nettirakkaastas".HETI.
- huolissaan ja paljon
Ihan outoja juttuja. Lopeta ajoissa. Siellä on ja pysyy - NETISSÄ! Älä enempää uhraa aikaa.
- henkisesti
kypsymätön, äkkiä kaukosuhde poikki ennenkuin tulee oikeita harmeja!
- kaukopossu
tunsin piston sydämessäni kun luin tän aloittajan viestin. ja samaa mieltä kun muutkin tästä....
ja kiitos, sain ajattelemisen aihetta koska itellä kans kaukosuhde ja myös mesessä kuva ilman paitaa ja pariin naiseen oon yhteydessä siellä. tosin oon kyllä vakavissani tässä suhteessa mut en oo tullut ajatelleeks mitä kultani on tästä muusta mieltä.
joten kiitos näkökulmasta
Ei sinun pidä olla huolissasi poikakaveristasi.....
Oikeasti sinun pitäisi jättää hänet. Ei kukaan toista kunnioittava ja rakastava käyttäydy noin rakastaan kohtaan. Hänelläon aiivan liian suuri käsitys itsestään ja hänen olisikin jo aika saada palautetta... Ole sinä se eka viisas. Olet aivan liian hyvä hänelle. Nimim. kaukosuhteessa minäkin. Toimivassa kylläkin.- nainennnn
No omassa tilanteessa aluksi kävin läpi vähän samaa. Mies sanoi olevansa tosissaan kanssani, mutta chattaili muittenkin kanssa. No minulla meni pinna, ja kysyin höneltä, kumpi on tärkeämpää, minä vai ne muut vosut. sanoin, että ei minua haittaa, vaikka hän lähettelisikin silloin tällöin muillekin ihmisille viestejä, (saahan nyt ihmisellä ystäviä olla), mutta tein selväksi, että jos hön haluaa minut, niin hänen tulisi sitten lähettää ainakin kaksi kertaa sen verroin viestejä minulle, kuin muille. No kylläpä väheni viestit muille tytöille, ja hän on tehnyt muille tytöille selväksi että seurustelee minun kanssani. Hän puhuu minusta heille jne. joten nyt en ole mustasukkainen enää ollenkaan. saahan niitä kavereita olla, on itsellänikin miespuoliisia "nettikavereita" mutte he tietävät että seurustelen.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271