N. 4 vuotta sitten minulle myytiin ilomielin pusukala 100 l akvaan. Silloin en oikein ongelmaa tajunnut (johtuen ehtä siitä että ikää oli n. 11 v.), mutta nyt olen ehkä vihdoinkin kasvanut vähän, ja kyselisin siis, mitä teen tuon kalan kanssa? Hyvin se näyttää viihtyvän, ja ihan terve on ollut jne, mutta jos tila on sille liian pieni, kauan se pysyy tyytyväisenä? Olen aikeissa ostaa uutta akvaarioa, mikä oli pienin mahdollinen sopiva?
Mitä teen?
Sussu_90
2
325
Vastaukset
- hoitaja
Yhdelle pusulle 300-litranen vähintään. Jos olet isompaa hommaamassa niin ei kannate alkaa lahjottaan sitä poiskaan. Vaihdat vaan vettä nyt tuohon pieneen odotellessa ja toivottavasti suodatin on tehokas.
- kala
pusukalalle olisi hyvä olla vähintään 300 litrainen allas,josta se kasvaa kyllä jossain vaiheesa ulos.
voithan yrittää myydä tai lahjoittaa kalan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1523875Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362211- 1482044
- 1082016
- 1211783
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 861639
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2891479- 1241388
- 801252