oikeesti mä haluun vastauksii!! onko jollain kempeleen lähellä annettavana\myytävänä,akaattikotiloa!!?? vastatkaa pian,ja antakaa teidän sähköposti osoite jotta saan yhteyttä.
oikeesti vastatkaa!
4
376
Vastaukset
- rrrittattatatatat
pyydän että vastaatte.postitatteko tänne vai haenko? mieluiten kempeleen alueella! ja mieluiten ilmaiseksi.mutta jos on hinta niin noin 3-4euroa olisi kohtuullinen hinta minkä vielä antaisin.mieluiten poikanen ja hyväkuntoinen
- kotilo-kaktusfani
Mitä hätäilet?! Näin kylmillä ilmoilla EI postiteta. Akaattien hankintaa pitää harkita eikä saa hätäillä.
- kotilo-kaktusfani
kotilo-kaktusfani kirjoitti:
Mitä hätäilet?! Näin kylmillä ilmoilla EI postiteta. Akaattien hankintaa pitää harkita eikä saa hätäillä.
että vastauksia tulisi kovinkaan nopeasti viestisi laittamisesta? Jos asiantuntivimpia vastauksia haluat: mene http://www.phpbbserver.com/aksulit
- sähköpostia
minulle, osoite on ryyke@hotmail.com. On akaattilapsija ja yksi 2-vuotias, kuten jo laitoin edelliseen viestiisi. Asun Oulun keskustassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106