Peruskouluun liittyvää!

elisa**

Moi! Minulla on vähän hankaluuksia matematiikassa, en ole kovinkaan hyvä tässä. Todistuksessakin se oli vain 7. Opettaja kannustaa minua kovin saamaan ylemmäs numeroani. Olen nostanut kuitenkin sitä, mutta meillä on meneillään 6 lk:n prosenttilaskut. Meidän matematiikan kirjassa on aina kerrot keltaisessa laatikossa, miten lasketaan mitäkin ja aina kun jaksa on lopuillaan, meille tulee kertaus-sivu. Meille on tulossa pian koe, opettaja käski minun paljon harjoitella! Mutta ensimmäiseksi minun tulee mieleen miten? Miten vois opetella vk:n lopun aikana harjoitella matematiikkaa? Jos en voi tarkistaa onko ne edes oikein laskuni? Käyn muutaman muun oppilaiden kanssa opettajan pitämää tukiopetusta? Opettaja kannustaa jatkuvasti minua harjoittelemaan, mutta mietin että miten?? antakaa neuvoa. Kerroin tämän hieman epäselvästi, mutta kerron lisää, jos tulee kysyttävää. Mietin vain miten opettelisin näitä prosenttilaskuja kokeeseen? Toinen juttu on myös se, että kokeessa en osaa sanallisia kauheen hyvin, niistä pisteitä lähteekin. Muut menevät paremmin. NEUVOKAA! Kiitos etukäteen!! ;> Anteeksi tämä kun on näin pitkä! Lisää kysymyksiä osoitteeseen: susannah10@suomi24.fi

2

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamzuux

Voin lähettää sinulle sähköpostia ja ruveta opettamaan sinua esim: kertoa tapoja, tehdä tehtäviä ja ennen kaikkea AUTTAA!! :) Ei pituus mitään. Autan mielelläni sinua matikassa. Sitten kun sen oppii se onkin hauskaa. Lopuksi voin tehä vaikka todistuksen ja kertoa miten ns. jakso on mennyt! Muutkin voivat tehdä samoin,sillä en pääse usein koneelle.
      terveisin: camilla :)

• susannaka

taitaa olla sama kirjasarja, Matikka? sinä tapauksessa pitäisi olla helppoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      15
      1568
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe