Oottako lukenu uusinta Soundia ? Tonilla on siellä ihan nappiin osunut kuvaus Suomi24:n käyttäjistä (osasta).
uusin
3
583
Vastaukset
- ndfnd
Mutta viitsisitkös kertoa lyhyesti mitä hän siinä mainitsee?
- Soundi
" Kertoo muuten jotain ihmisestä jos hänellä on Suomi24.fi päätteinen nettiosoite. Jumalauta, siellä kun vähän aikaa lukee näiden "niiskuneiti198@suomi24.fi" tyyppien juttuja niin... Itseäni mitenkään korottamatta totean, että vittu mitä ryhmää ! "
" Joku humpppauuno valittaa Suomi24:ssä ettei Anna Eriksson saa olla kimpassa heinolalaisen punkkirumpalin kanssa. Ja seuraavaksi joku vie asian henkilökohtaisuuksiin. " - k0ira
Soundi kirjoitti:
" Kertoo muuten jotain ihmisestä jos hänellä on Suomi24.fi päätteinen nettiosoite. Jumalauta, siellä kun vähän aikaa lukee näiden "niiskuneiti198@suomi24.fi" tyyppien juttuja niin... Itseäni mitenkään korottamatta totean, että vittu mitä ryhmää ! "
" Joku humpppauuno valittaa Suomi24:ssä ettei Anna Eriksson saa olla kimpassa heinolalaisen punkkirumpalin kanssa. Ja seuraavaksi joku vie asian henkilökohtaisuuksiin. "No, toihan on ihan totta. Lähes kaikillahan täälä on ihan sekopää-juttuja. Minä mukaan lukien ;D
Ja varsinkin toi jälkimmäinen. Siis ihan totta, ei kenenkää yksityis asiat kuulu mihkään foorumeille, ei Sipen, Annan, eikä kenenjään muunkaan (ellei nyt kyseinen henkilö halua itse niitä kaikille kuuluttaa[, niitäkin löytyy])
~Toni_puhuu_taas_asiaa~
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249