Kaikki kuin klooneja,suihkumyssy ja samanlaiset silmälasinsangat,AINA.Mistä näitä sikiää.Ainakin se joka tuo liemikaukalon tiskille voisi pukeutua siistimmin.Ruokailuympäristö ja tarjollepano ovat jo iso osa hetkestä jonka pitäisi katkaista opiskelu hetkeksi.
Keittolatätien pukeutumiskoodi
9
2087
Vastaukset
- pottunenä
Kas kun keittiötyössä pitää olla suojavaatteet ja hiukset peitettynä.
- asut
ja päähineet jotta erotutte siivoojista.
- ei keittiöntäteiksi
asut kirjoitti:
ja päähineet jotta erotutte siivoojista.
etkös tiiä!
- skäribo
Kyllä minun aikanani nuorisolla oli sentään edes kunnon ongelmia!
- nuoretkin
ovat vanhempiensa maksaman veron kautta.Jos kokisivat saavansa ihmismäistä kohtelua niin voisi jäädä ne muut ongelmat vähemmälle.On huonoa tapakasvatusta tarjoilla kolhuisessa koirankupissa jotain "välimeren pataa" jossa on viikon tähteet.
- mut :)
Toi typerä myssy mulla on, kun se on pakollinen, mut laseja ei! Ja ihan tavalliset kokinvaatteet omistan.
Valitettavasti tarjollepano ja ruokailuympäristön huoltaminen jää kokoajan vähemmälle huomiolle, kun keittiöhenkilökuntaa vähennetään jatkuvasti. Se on havaittavissa oleva asia,joka vain tuntuu jatkuvan :(- marmelaadi
Musta tuntuu että joka työpaikalla on toi sama ongelma,että mennään vaan pienellä porukalla.aina vaan vähennetään porukkaa,ja työtehtäviä sitten tulee lisää.eikä aika tahdo aina riittää kaikkeen.
- annanaan
Mulla on ollut hienot ja ihan erilaiset silmälasit kun muilla, kun olen keittolatätinä ollut!
- jotka ei
muualle kelpaa.Valintakriteerinä henkilön kuuluminen ME-puolueeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220