Hei haluaisin tietää mikä teidän mielestä juicen paras biisi?Itse tykkään:Syksyn sävelestä,paperitähdestä,kaksoiselämää ja rakkauden ammattilaisesta.
mikä
2
311
Vastaukset
- monta hyvää..
Ehkä kuitenkin Viidestoista yö ja kakkosena Pyhä toimitus. Ensin mainitussa Juicen tälläkin palstalla mainittu laulutaito oli ihan mallikasta. Molemmat ovat sanomaltaan koskettavia ja elävät "nuotiolauina" yms. pitkään. Ja tietysti meidän fanien sydämissä forever. Norjalainen villapaita on muuten yksi suosituimmista rapujuhlien biiseistä, joita omassa piirissäni usein kuulee..
- Mirabilis_Jalapa
En pysty mitenkään nimeämään yksittäistä parasta biisiä... Suosikkibiisit vaihtelevat kulloisenkin mielialan ja elämäntilanteen mukaan. Jos muutamia, tällä hetkellä erityisen hienolta tuntuvia biisejä listaan, niin:
* Pyhä toimitus
* Kaksoiselämää
* Kuumaa tuhkaa
* Tanssimaa
* Myrkytyksen oireet
* Yölento
* Pienestä pitäen
* Vaiti, aivan hiljaa
* Ollaan ihmisiksi
...mutta listaa voisi kyllä jatkaa vielä todella pitkään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184