mitä maksavat vanhat koulujen ´opetustaulut joissa aiheina kasvien ja juuresten ym rakenteet?

rva

joskus aina näkee sisustuslehdissä ihania suurehkoja pahvitauluja joita kansakouluissa käytetty opetuskäyttöön, kuvissa tummalla pohjalla vihanneksia,kasveja? Mistä moisia pahvitauluja löytyisi ja mihin hintaan?

10

7329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leht

Yhytät jonkun epäonnistuneen biologian lehtorin, tarjoat pullon sorbusta ensi hätää ja sanot että tätä on lisää. Pääset aika nopeasti kokoelmavarastoa penkomaan.

• aika hankalaa

saada näitä 50- ja 60-luvulla kansakoulussa käytettyjä tauluja. Itse ostin erään pikkukoulun huutokaupasta 90-luvun lopulla taulun, jossa kuvattiin maaseutuelämää (hevonen, lehmät, kylämaisema). Paikkakuntasi koulutoimesta voisit saada vinkkejä, ehkä lainaksi kopioimista varten.
      Onnea etsintään!

• myydään

näitä. Siellä on vakituiset myyjät, joilla on myös tämäntyyppistä kamaa. Ja vanhan tavaran kaupoissa näitä on aina. Hinta vaihtelee kunnon mukaan. Hyvässä kunnossa oleva voi olla kalliskin, mutta vähän kulmista repsottavan "tunnelmakappaleen" voi saada 5-10 eurolla.

• kouluilla

pidäppäs silmällävanhoja myytäviä lakkautettavia kouluja, niitähän nykyisin on. Sieltä niitä saa sadoin kappalein.

• voi etsiä

www.antiikkilinkit.com sivustolta löydät tärkeimpien antiikki- ja vanhan tavaran liikkeiden nettiosoitteita.Niillä on hyviä kuvavalikoimia netissä. Lisäksi voi tiedustella liikkeistä josko heillä näitä on tarjota.

• Elvisposki

Vanhoja opetustauluja saa ostaa esimerkiksi minulta! Ota yhteyttä eksuniemi(ät)gmail.com niin lähetän sinulle kuvia mieleisistäsi tauluaiheista. Hinta määräytyy talulun kunnon, iän ja harvinaisuuden mukaan haarukalla 15-100e.

• Taaluja

Minultakin voi kysellä! Paljon hyväkuntoisia ja eriaiheisia tauluja. N.15€/kpl (katsotaan sitten tarkemmin)

Espada@luukku.com

• Taaluja

En tiedä miten tuo minun viestini poistetaan, joten ilmoitan tälleen, että kaikki minun tauluni ovat valitettavasti jo myyty. (Sama tyyppi kuin ylempänä)

• EbbaMasalin

Valistamolla ainakin on iso valikoima opetustauluja ja koulukarttoja myynnissä verkkokaupassa www.valistamo.com

• ripirampsu

Näitä näkee myynnissä kirpputoreilla ja rompepäivillä, jotkut kyllä kamalan huonokuntoisia. Ja netissä kyllä näkee myynnissä myös. Ei näitä kauhean vaikea ole saada, muta jotkut aiheet on kysytympiä kuin muut. Just nää mustapohjaiset kasvitaulut on niitä kaikkein himotuimpia, ja jotkut eläinaiheet myös. Lakkautettujen koulujen irtaimistojen huutokaupoista saa varmaan kaikkein edullisimmin ja kaikkein hyväkuntoisimpina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8202
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5191
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5186
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3831
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2747
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe